[Favoritele lunii] Februarie - Martie 2016

Daca tot am fost tintuita in casa cateva zile de o raceala neplacuta, am zis sa recuperez cu postarile pe blog. Pana la urma, scrisul este si el o modalitate de relaxare si deconectare, cel putin in cazul meu. In plus, am avut parte de zile insorite, numai bune de facut niste poze.


Lunile februarie si martie au zburat, desi aceasta observatie a devenit aproape redundanta. Chiar daca au aparut o multime de produse cosmetice noi, nu am prea avut tragere de inima sa dau iama in magazine si m-am multumit sa consum din stocul acumulat cu diferite ocazii de shopping sau campanii de testare. 
Asa ca multe noutati nu am, dar cateva produse au reusit sa ma cucereasca si am decis sa povestesc despre ele aici.

  • RESIST Perfectly Balanced Foaming Cleanser pentru  ten mixt/ gras de la Paula's Choice este o achizitie facuta inca de anul trecut si am povestit aici despre ea (link). Iata inca un produs PC care reuseste sa ma impresioneze placut! O singura picatura face o spuma densa si moale, care curata tenul cu blandete si fara sa-l usuce excesiv. Il folosesc in special dimineata, pentru a preveni excesul de sebuum sau in serile de la sfarsitul zilelor in care nu am iesit din casa si am aplicat doar o crema hidratanta, dimineata. Desi textura si actiunea acestuia imi par identice cu cele ale cleanser-ului din gama Skin Balancing (link), recipientul cu pompita ma face sa-l prefer, datorita dozarii perfecte, practice si economice. Daca as recumpara Skin Balancing-ul care m-a tinut aproape un an, probabil l-as transfera in recipientul Resist-ului.  
  • uleiul demachiant de la Balea pare sa fie o copie a celui de la L'Oreal, despre care am scris aici (link) si care mi-a placut foarte mult. Nu mai tin minte ingredientele celui de la L'Oreal, dar cel de la Balea pare sa stea bine la acest capitol. In afara de asta, curata machiajul excelent, rapid si fara sa lase reziduuri de machiaj ori pelicula uleioasa. Nu mai spun ca pretul este imbatabil, la jumatate fata de L'Oreal. 
  • in ceea ce priveste ingrijirea de seara a tenului, duo-ul acesta s-a dovedit a fi cea mai buna alegere in ultimele luni. Serul cu colagen de la SBC l-am primit la testare cu ceva timp in urma si o perioada l-am aplicat simplu, seara, inainte de crema hidratanta si dupa un tratament. La fel am procedat si cu RESIST Hyaluronic Acid Booster de la Paula's Choice, pe care il aplicam in unele seri, nediluat/ necombinat cu alte produse. Dupa ce am vazut un clip pe canalul You Tube al PC, am decis sa fac aceasta combinatie si ma declar cucerita de rezultate, desi nu o aplic in fiecare seara, ci in special dupa tratamentul cu BHA 4%, adica de 2 -3 ori pe saptamana. Din fericire nu am riduri (inca), dar imi place la nebunie cum arata tenul dimineata: luminos, intins, sanatos. Recunosc ca mi-e groaza de ideea de piele lasata, lipsita de fermitate si stiu ca acidul hialuronic si colagenul sunt ingrediente care ajuta pielea sa lupte contra efectelor timpului, din pacate inevitabile. 
  • gelurile de dus sunt, de cele mai multe ori, cel mai important rasfat la dus, iar pentru mine, mirosul este singurul de care tin cont cand le aleg. Pe acesta cu mure si violete de la Balea l-am primit de la DM cu ocazia implinirii a 20 de ani de la infiintarea brandului Balea, dar cred ca mirosul lui m-ar fi cucerit la raft oricum. Desi nu dureaza foarte mult dupa clatire, mirosul floral-fructat din timpul dusului ma cucereste complet si aproape de fiecare data il aleg, desi mai sunt si altele pe policioara. Face spuma abundenta si nu pare sa-mi usuce pielea.

Iata doua produse despre care nu credeam sa scriu vreodata sau prea curand pe blog si sa va spun de ce.
  • cu multi ani in urma, am citit despre faimosul clestisor pentru curbarea genelor de la Shu Uemura (link). Needless to say ca mi l-am dorit instant, avand in vedere nemultumirea mea fata de genele scurte si drepte cu care m-a dotat Mama Natura, imposibil de modelat frumos indiferent ce mascara as fi folosit. Cand am descoperit Le Volum de Chanel (link aici) si mai apoi Mascara Volume Effet Faux Cils Baby Doll de la Yves Saint Laurent (link aici), am fost atat de entuziasmata, incat am uitat cu desavarsire de Shu Uemura. Recent insa mi-a sarit in ochi si iar mi l-am dorit, asa ca imediat i-am trimis un mesaj unei colege care calatorea in Asia si am rugat-o sa mi-l cumpere, pentru ca mi-era teama sa-l comand de pe net, ca sa nu ma trezesc cu vreun fake. Oh, the joy cand l-am avut in mana! Oh, the disappointment cand m-am luptat cu el in primele dati! N-aveam nici rabdare, nici indemanare, dar nu m-am lasat. Desi timpul acordat dimineata machiajului aproape ca s-a dublat din cauza acestui instrument (de tortura), nu mai pot sa renunt la el si, pe masura ce incep sa capat indemanare, sunt tot mai multumita de rezultate. Dar nu intotdeauna obtin un rezultat multumitor. Azi, de exemplu, genele rimelate fara clestisor aratau mai bine decat cele pe care am incercat sa le curbez inainte. Ori nu fac ceva bine, ori genele mele n-au nicio speranta de curbare... N-am incercat alte lash curler-e, deci n-am niciun grad de comparatie. Dar cand asta isi va da duhul, poate il voi incerca pe cel de la Tweezers, special conceput pentru ochi rotunzi (ca ai mei). 
  • in ceea ce priveste ingrijirea, doua persoane de baza nu am gasit in Germania: o coafeza si o cosmeticiana care sa-si merite banii - si nu putini! Coafeze am tot incercat pe aici, recomandate sau pur si simplu vizitate la noroc de mine, dar niciodata n-am plecat wow, asa cum se intampla dupa fiecare vizita la coafeza mea din Bucuresti. De cand m-am mutat aici, n-am mai avut o coafura faina decat dupa vizitele in Romania. In ceea ce priveste cosmeticienele, dupa ce am aflat ca aici nu se practica epilatul ca in Ro (intelegeti la ce ma refer), m-am intors la lama cea de toate zilele si gandindu-ma la posibilitatea epilatului definitiv. Ani de zile am folosit lame simple, cele de la Balea ajungand cel mai des in cosul de cumparaturi, pentru ca nu intelegeam de ce as da mai mult pe un aparat de ras pentru femei, frumos colorat si cu 2-3 lame in plus, din moment ce parul creste la fel de repede. In februarie, am participat la campania de lansare a noului aparat de ras pentru femei Gilette Venus Swirl (link aici), ocazie cu care am putut sa vad diferenta. Procesul de indepartare a parului este mult mai rapid si mai eficient (datorita celor 5 lame), iar pielea ramane mai fina (desi un scrub rezolva asta imediat) datorita unor particule exfoliante in zona din jurul lamelor. Hai ca astea nu-s neaparat motive sa platesti triplu sau chiar mai mult fata de o lama simpla. Insa ceea ce m-a cuerit, de fapt, a fost ca rezultatul a tinut 5 zile! 5 zile de picioare fine dupa ras cu lama chiar e ceva! Ca sa nu mai spun cat de stylish arata si movul care este culoarea mea preferata! Ma rog, asta nu ma face sa renunt la vizitele la cosmeticiana mea ori de cate ori merg in tara si nici la ideea de a apela la epilatul definitiv sau chiar la un aparat electric (ma tenteaza Braun Silk Epil 9) ori cu IPL (Philips Lumea). Voi ce experiente aveti cu epilatul si ce metode preferati?

La capitolul timp liber, cartea De neinvins a Laurei Hillenbrand a reusit sa ma captiveze cateva ore bune zilnic. Aproape ca am devorat-o in timp record, atat de fascinanta mi s-a parut povestea (bazata pe fapte reale) atletistului american de origine italiana Louis Zamperini. Astfel am aflat si inteles detalii istorice pe care nu le-am descoperit in ciuda atator ani de studiat istorie/ stiinte politice. In 2014 s-a facut si un film dupa aceasta carte, pe care l-am vazut chiar aseara. Desi nu a acoperit toata cartea, mi s-a parut foarte bine facut si m-a tinut cu sufletul la gura pe toata durata celor peste 2 ore.

Melodia pe repeat a ultimelor zile a fost ceva mai melancolica, probabil semn ca primavara se apropie ;)


Atat pentru ultimele doua luni. Voi ce descoperiri ati mai facut in ultima vreme?

Comentarii

  1. Imi doresc si eu niste produse Paula Choice. Sper sa imi fac curaj si sa comand si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar de ce-ti trebuie curaj? :) Incearca niste mostre sau mini-size de 2 saptamani si vezi cum te impaci. Sper sa-ti placa ;)

      Ștergere
  2. Ah, cu epilatul si eu aceeasi problema si (aproape) aceeasi solutie: epilat de tot nu se practica (in Germa se practica epilatul cu lenjerie intima on), asa ca eu ma fac cu penseta (stiu, suna curios, eu insa am dezvoltat o asa dexteritate incat ma termin in 45 minute!). Bineinteles, rezultatul nu e la fel de multumitor ca si epilatul cu ceara fierbinte, dar merge si tine cam trei saptamani. Pe picioare si axial ma fac cu epilatorul electric. Am unul care trage firele bine (un Braun SilkEpil mai vechi), rezultatul tine tot 3 saptamani. Eu la lama nu apelez decat in vacante sau daca e ceva situatie mai urgenta :)
    Ms. de tipp-ul cu uleiul demachiant de la Balea, o sa il incerc cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ezit sa iau un epilator electric, pentru ca am avut in studentie si m-am umplut de foliculita. Arata foarte urat, iar cosmeticiana mi-a zis sa nu mai folosesc asa ceva in veci si de atunci pana m-am mutat in De doar ceara, de unica folosinta sau nu, la salon, desigur.
      Acum insa ma tenteaza din cauza situatiei de aici (ce ai zis tu in comment despre epilatul aici), dar si pt ca ma gandesc ca tehnologia a evoluat, plus ca au aparut lotiunile de corp cu AHA si cred ca ar preveni cresterea firelor sub piele.

      Demachiantul de la Balea e meserias, trebuie sa-l iei! ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare