IN & OUT - My Beauty Routine (25)

Odata cu prima postare din 2016, vreau sa va urez sa aveti un an pe masura dorintelor si eforturilor! Cred ca de fiecare data la inceputul unui nou an suntem mai optimisti si ne facem planuri, liste din care incercam sa bifam cat mai multe. 
Pentru mine, anul 2015 nu a inceput sub cele mai favorabile auspicii, ba chiar m-a gasit trista si un pic speriata de cele ce credeam ca urmau sa se intample. Din martie insa, lucrurile au luat o cu totul alta turnura si am facut din 2015 unul dintre cei mai buni ani din viata mea. De aceea, imi permit sa va incurajez sa va pastrati gandirea pozitiva indiferent de ceea ce se intampla. 

Revenind la blog, in decembrie am lipsit complet, pentru ca toata luna am fost pe drumuri. Inceputul lunii m-a gasit in Laponia, la Mos Craciun, apoi in Helsinki si Tallinn, ca de la mijlocul ei sa zbor spre Romania, unde m-am bucurat sa-mi revad familia si cativa prieteni vechi, la Bucuresti si la Tulcea. Sunt inca in refacere, dar cum de maine reintru in ritmul normal, m-am gandit sa fac o "incalzire" si sa scriu un articol pe blog.

Pana fac rost de lumina buna pentru pozele produselor preferate in 2015, m-am gandit sa va povestesc despre cele pe care le-am consumat in ultima vreme. 

  • de la ultima aparitie la aceasta sectiune, am mai consumat 3 flacoane din Lotiunea micelara Sensibio H2O de la Bioderma. Dupa atatea laude, nu stiu daca mai este ceva de adaugat. Formula e aceeasi, rezultatele sunt la fel de bune. Daca n-as fi curioasa sa incerc toate lotiunile micelare aparute in ultimul an, as putea foarte bine sa o folosesc pe aceasta pentru ca tot nu m-as plictisi. 
  • am inlocuit-o cu lotiunea micelara Hydrabio de la Bioderma, dar numai dintr-o eroare a unui prieten francez pe care il rugasem sa-mi aduca, de fapt, tonicul. Dar deh, trimite barbatii la shopping de cosmetice! :) In orice caz, si aceasta imi place foarte mult si nu am observat nicio diferenta in privinta eliminarii machiajului sau a efectelor asupra tenului, chiar daca lista de ingrediente este mai lunga decat cea de la Sensibio. Are in plus niacinamide, cateva extracte vegetale si, ultimul pe lista, parfum. Pentru acest motiv, daca ar fi sa ma intorc la Bioderma, as alege Sensibio. 
  • tonerul Blossom & Leaf Age Defying de la Andalou Naturals (link aici) l-am luat pentru punctajul Good pe care il avea pe Beautypedia, dar si pentru recipientul cu spray care mi se pare cel mai practic pentru un astfel de produs. Desi nu mi-a cauzat niciun fel de neplaceri la nivelul pielii, nu pot spune ca mi-a placut atat de mult incat sa-l cumpar din nou. Are un miros placut, dar nu-mi simteam tenul hidratat dupa ce tonerul era absorbit complet. 
  • l-am inlocuit cu tonerul Hydrabio de la Bioderma luat tot datorita punctajului Good pe Beautypedia. L-am transferat insa in flaconul celui de la Andalou, pentru ca ofera cea mai buna dozare si dupa 2-3 pufuri il masez pe ten. Dupa ce este absorbit in piele, tenul nu ramane lipicios si nici nu am senzatia ca ma "tine". As putea sa nu folosesc o crema hidratanta fara probleme, doar ca nu e cazul, pentru ca aplic ori un exfoliant, ori un ser. Singurul minus este faptul ca desi se gaseste ultimul pe lista de ingrediente, parfumul este foarte puternic si oarecum deranjant, mai ales pentru cineva care s-a obisnuit cu o rutina de ingrijire fara parfum. 
  • Pentru ca rutina mea de seara este deja plina, timp de vreo 2-3 luni, am inlocuit tonerul de dimineata cu DMAE Firming Pads de la Perricone MD, primit pentru testare de la QVC (TV shopping channel). Din pacate, nu l-am gasit analizat pe Beautypedia, insa am observat ca majoritatea produselor Perricone MD sunt cotate cu una sau 2 stelute, deci nu au deloc un rating bun. Nu am reusit sa-mi dau seama de beneficiile aduse tenului, dar nu am observat nimic in neregula pe perioada folosirii lui, in afara de un miros destul de intepator. Si nici nu-i de mirare, avand in vedere ca parfumul este al 5-lea pe lista de ingrediente, de altfel deloc scurta. 
  • probabil stiti ca nu sunt adepta cremelor speciale pentru zona ochilor, dar daca le primesc in diferite campanii de testare, le folosesc. Este si cazul cremei Cellular Anti-Age de la Nivea, primita cu ocazia lansarii gamei Cellular Anti-Age. Uneori, seara, am folosit-o pe toata fata, ca o crema de noapte, datorita texturii emoliente. Am fost multumita de hidratarea oferita si nu mi-a cauzat niciun fel de neplaceri. 
  • am inlocuit-o cu Illuminating Eye Cream de la Lavera, primita cu ocazia lansarii ei pe piata. Avand in compozitie extract de perle si bio-cofeina, crema promite sa ilumineze zona ochilor, ceea ce si face, datorita texturii sidefate. Dupa aplicare, imi simt zona ochilor rece, ca si cum as fi aplicat cuburi de gheata. Din pacate, are un parfum foarte puternic, care nu dispare prea usor. Nu o folosesc cu scopul pentru care a fost destinata, ci, de cele mai multe ori, o amestec cu fondul de ten pentru efectul de iluminare. 
  • Orange Blossom Energizer de la AnneMarie Boerlind l-am primit la testat cu ceva timp in urma si este primul produs pe care il incerc de la aceasta marca. Este un ser bifazic si datorita texturii uleioase, l-am folosit exclusiv seara, de cele mai multe ori pe tenul inca umed, pentru o mai buna absorbtie in piele. Din pacate, la fel ca majoritatea produselor "BIO", contine alcool, asa ca de multe ori l-am aplicat si pe corp, tentata fiind de restul uleiurilor vegetale din compozitie: jojoba, macadamia, morcov, soia etc. 
  • l-am inlocuit cu Intensive Serum de la QMilk primit la testat asta-vara. Acesta este un ser ayurvedic, compus doar din uleiuri vegetale: argan, avocado, baobab, catina, iasomie etc. Si pe acesta il aplic doar seara si doar pe pielea umeda. In general, intra rapid in piele, iar a doua zi tenul arata curat, moale si luminos. Imi place foarte mult si daca n-as avea atatea seruri primite care asteapta sa fie folosite, cu siguranta ca l-as cumpara. 


  • balsamurile de buze sunt de nelipsit in poseta oricarei femei si nici eu nu fac exceptie. In ultima vreme le-am folosit pe cel cu vanilie si apoi pe cel cu rodie de la Siera Bees, de pe iHerb. Imi plac foarte mult: au ingrediente naturale, arome placute si hidrateaza si protejeaza buzele eficient, inclusiv pe timpul sezonului rece.


  • putine sunt norocoasele care nu se lupta cu celulita si, din pacate, eu nu ma numar printre ele. Un regim alimentar nu tocmai "dietetic", lipsa miscarii (acutizata in perioada rece, pentru ca renunt pana si la mersul pe bicicleta), mostenirea genetica sunt principalele cauze pentru care, de cele mai multe ori, pierd lupta cu nesuferita celulita. Si, adevarul este ca de multe ori toate eforturile mi se par zadarnice. Uneori insa o iau de la capat si apelez la uleiurile de masaj, cu efect anticelulitic. Fireste ca nu observ efecte, dar psihic ma simt mai bine sa stiu ca nu am capitulat. In acest scop, am folosit, pentru o buna bucata de vreme, uleiul anti-celulitic de la Le Petit Marseillais, cu ceai verde si ulei esential de lamaie
  • dupa 3 flacoane, masaje din an in Paste si rezultate ioc, l-am inlocuit cu uleiul anti-celulitic de la Alterra, primit de la Rossmann. Nici pe acesta nu-l folosesc prea des, dar imi place compozitia de uleiuri vegetale: masline, jojoba, mesteacan si portocala, care-mi lasa pielea ingrijita si fina. 
  • am povestit chiar in articolul precendent, dar si in altele, cat de innebunita sunt dupa produsele pentru baie. Intre timp, colectia s-a marit si mai mult, pentru ca din calatoriile mele recente m-am intors cu noi achizitii. Spumantul Treiben lassen de la Kneipp, cu patchouli si canepa miroase absolut demential si face o spuma bogata care tine pana la finalul baii. Spumantul Golden Glamour de la Balea Luxury miroase foarte fain si-mi place mai mult decat Red Love din aceeasi gama. Bomba efervescenta de la Dresdner Essenz cu pepene galben miroase delicios si coloreaza apa in portocaliu. 
  • samponul si balsamul din gama Miracle Shine de la Aussie (link) le-am primit cu ceva timp in urma si abia am asteptat sa le folosesc, pentru ca in trecut am incercat masca 3 Minute Miracle si mi-a placut la nebunie. Tot la fel de mult mi-au placut si samponul si balsamul, pentru ca mi-au lasat parut descurcat si lucios, fara sa-mi creeze niciun fel de probleme la nivelul scalpului. Cu siguranta am sa incerc si alte produse de la Aussie, mai ales ca anul trecut au lansat, printre altele, o spuma de par si un sampon uscat.
  • in acelasi timp cu Aussie, am folosit si un sampon cu balsam 2 in 1 Vitamin Restore de la Julien Farel primit la testare de la QVC (TV shopping channel). Dar acesta nu mi-a placut prea mult, pentru ca nu facea deloc spuma si nu-mi lasa parul descurcat. De fiecare data simteam nevoia sa adaug mult produs (mai mult decat in mod obisnuit, cu alte sampoane) si, de multe ori, mai adaugam si alt sampon. De aceea, il asociez cu risipa si timp pierdut si nu l-as recomanda/ cumpara.
  • momentan folosesc sampon si balsam 2 in 1 de la Nivea, despre care am scris aici (link). Imi place mult pentru ca face treaba buna: curata parul eficient, il lasa descurcat, face spuma si nu-mi cauzeaza matreata.
  • Color Save Bi-Phase Conditioner de la Wella System Professional l-am primit de la o retea de saloane de coafura - Klier. Este un spray de tip leave-in, bi-fazic, pe baza de keratina, destinat ingrijirii parului vopsit. Promite sa protejeze culoarea si sa confere parului stralucire, dar acum ca l-am terminat nu ma pot declara convinsa de eficienta lui. Orice vopsea paleste in timp, iar radacinile si firele albe se vad deja dupa o luna de la vopsire. Nu-mi incarca parul, dar pentru ca nu vad efectiv un beneficiu din utilizarea lui nici nu-l cumpar, nici nu-l inlocuiesc cu alt produs similar. 
  • anul trecut am folosit mai mult fondurile de ten primite la testat si mai putin pudra matifianta. Desigur, pe timpul verii am preferat o pudra, ca sa nu incarc tenul prea mult. Despre pudra minerala cu SPF 16 (Creamy Natural) de la Physicians Formula (link) am tot scris pe blog, pentru ca imi place atat de mult incat am cumparat-o de 3 ori pana acum. Ma tenteaza si alte marci, mai scumpe, dar de fiecare data optez tot pentru ea, pentru ca stiu ca nuanta mi se potriveste perfect si sunt cum nu se poate mai multumita de ea. Pana sa o primesc pe a treia de pe iHerb, am folosit pudra de la Rival de Loop, primita de la Rossmann, dar nu-mi place deloc pentru ca-mi lasa tenul alb, prafuit, dupa cateva ore fruntea luceste neplacut si, in plus, este puternic parfumata. 
  • de cand am vazut blushul Happy Glow & Mood Boosting in nuanta Natural de la Physicians Formula (link), m-am indragostit de el si am inceput sa-l folosesc imediat ce l-am primit de pe iHerb. Cred ca este cel mai frumos blush pe care l-am folosit vreodata, iar ambalajul este adorabil. De cand am intrat in posesia lui nu a fost zi sa nu pun mana pe el pentru ca, pentru prima data de cand folosesc make-up, nu mi-a fost teama de efectul obraji de clown. Singurul motiv pentru care nu l-am comandat din nou este faptul ca mai am o multime de blushuri care asteapta sa fie terminate, iar anul acesta mi-am propus sa consum cat mai multe produse inainte de a cumpara altele similare. Unul dintre blushurile primite asta-vara este cel de la Mary Kay in nuanta Juicy Guava. Nuanta imi place si mi se potriveste, dar mai degraba vara. Totusi, rezistenta este slaba, asa ca trebuie sa-l port cu mine pentru un retus dupa cateva ore. 
Probabil va imaginati ca in multimea de produse se gasesc, inevitabil, si unele cu care nu ma impac si pe care ori le arunc (daca-s prea vechi), ori le donez, iar anul trecut am incercat sa fac curatenie cat mai des in acest sens.




  • crema colorata Matt Beauty de la Nivea am primit-o de la Rossmann, dar nuanta era mult prea inchisa pentru tenul meu, asa ca i-am dat-o unei prietene filipineze. 
  • serul Wool Shake 08 de la Redken l-am castigat la un concurs si pentru ca eu prefer parul drept, iar acesta este pentru volum si bucle, l-am dat unei prietene frantuzoaice. 
  • lacul Stampy Polish de la Essence l-am luat in primul an de Germania, cand mi s-a pus pata pe modele pe unghii. Tot atunci mi-am luat mai multe tablite si tot setul special de la Essence, dar dupa cateva incercari nereusite, le-am abandonat. Pana anul trecut, cand oja am aruncat-o pentru ca se uscase, iar setul de placute si stampila l-am dat unei prietene romance. 

Cam atat pentru ziua de azi, dar va astept aici sau pe pagina de FB sa-mi spuneti daca ati folosit produsele despre care am scris sau daca va tenteaza vreunul dintre ele. 



O duminica frumoasa! :)

Comentarii

  1. Eu dintr-o greseala am inlocuit lotiunea micelara de la Nivea cu cea de la Garnier....din fericire am luat-o pe cea mini dar intr-adevar este diferenta de la cer la pamant intre ele. Eu aveam impresia ca toate sunt cam la fel dar se pare ca m-am inselat. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ce sens vezi diferenta dintre Nivea si Garnier?
      Intr-adevar, sunt diferente intre lotiuni - am avut cateva care nu mi-au placut.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare