[TAG] SPA night - editia de iarna

Cred ca am mentionat in nenumarate randuri pe blog cat de mult imi plac baile si produsele special concepute pentru astfel de momente. Asa ca atunci cand am citit acest TAG la alte bloggerite, am spus ca trebuie sa-l fac si eu, mai ales ca ultimul TAG (link) a fost in 2012! 

Azi este duminica, una dintre zilele dedicate rasfatului in cada si pentru ca afara sunt doar 0 grade si ninge, e o zi perfecta pentru asta. Pana atunci insa, va povestesc despre cum arata o seara de "homemade" SPA :)

1. Ce masca preferata ai dintre cele care se gasesc in comert?


De-a lungul timpului, am incercat o multime de masti din comert, dar Clear Improvement de la Origins (link) este singura care a reusit sa ma fidelizeze intr-atat incat sa-mi fac stoc, iar poza vorbeste de la sine. Mi-a recomandat-o o prietena si de cand am citit review-urile, mi-am dorit sa o am si sa ma conving cu ochii mei ca-si merita laudele. Inca de la prima aplicare am ramas uimita de efectele benefice atat de vizibile asupra tenului meu, asa cum putine masti au reusit sa aiba. Punctele negre sunt efectiv absorbite de masca, iar tenul ramane clar, luminos si neted. Daca se intampla sa am un cos, aplic putina masca pe el si in cateva minute este complet uscat. Nu o folosesc saptamanal, ci numai atunci cand imi simt tenul incarcat, in special inainte de menstruatie. Pentru mine este, clar, una dintre cele mai bune masti incercate vreodata.

2. Stii vreo masca tip DIY care functioneaza? Care este reteta?



Poate nu stiti, dar am inceput acest blog din dorinta de a impartasi cu cat mai multa lume retete cometice preparate in casa. Am mostenit de la mama mea interesul pentru tratamente cu ingrediente naturale si cand am descoperit magazinul online Aroma Zone, m-am gandit chiar sa fac o mica afacere cu produse handmade, mai ales ca atunci trendul bio luase amploare si in Romania. Am renuntat la ideea unui business dintr-o multime de motive, dar nu si la blog si la incercat tot felul de tratamente cosmetice naturale pentru par, ten si corp, ale caror retete le-am impartasit aici - vedeti in etichete sectiunile Natural si Masca faciala.  Dintre mastile faciale facute in casa, preferatele mele sunt cea cu spirulina si un ulei vegetal si cea cu argila si o apa florala. Pe ultima o fac mai rar de cand cu Clear Improvement de la Origins, insa pe prima o aplic lunar sau la doua saptamani in timpul sezonului rece, datorita proprietatilor benefice ale acestor ingrediente atat de simple si naturale, foarte usor de procurat din comert. 

3. Ce este mai relaxant pentru tine: un dus sau o baie?


Categoric, cand ma gandesc la relaxare, imi imaginez o cada plina cu apa fierbinte, spuma si lumanari pe un fundal cu sunete si imagini din natura. Dus fac zilnic, iar de doua ori pe saptamana fac baie si am acest ritual/ tabiet de ani de zile, insa in sezonul rece umplu cada uneori in fiecare seara. O prietena naturopat mi-a povestit ca, de fapt, mai sanatoasa pentru piele si pentru organism este baia, chiar daca nu avem intotdeauna timp de ea si preferam un dus rapid. 

4. Care este gelul de dus preferat?


Daca pentru ten aleg produse fara parfum si sunt atenta la ingrediente, cand vine vorba de geluri de dus, mirosul este cel care primeaza. Daca miroase delicios si nu-mi usuca pielea, consider ca am dat peste un produs excelent. In aceasta categorie se incadreaza gelurile de dus de la Le Petit Maseillais de care sunt absolut incantata. Imi plac la nebunie toate variantele incercate pana acum si cand voi avea ocazie, le voi cumpara din nou, cu siguranta. 

5.  Dar spumantul de baie?


Aici mi-e oarecum dificil sa aleg, pentru ca am cateva brand-uri la care ma intorc mereu (in special Kneipp). Totusi, daca este sa iau in calcul toate plusurile, spumantele de la Deep Steep de pe iHerb ies castigatoare: au arome minunate, fac o spuma abundenta si durabila, iar ingredientele sunt foarte blande cu pielea. As vrea sa incerc toate variantele disponibile pe site, dar nu intentionez sa le cumpar prea curand, pentru ca momentan am 5 spumante, 7 tipuri de sare de baie si 2 bombe efervescente.

6. Iti plac lumanarile parfumate? Ce ne recomanzi?


Sincera sa fiu, nu-s mare amatoare de lumanari si alte chestii de parfumat locuinta. In ultimul timp insa, s-a intamplat mai des decat de obicei sa-mi atraga atentia cate o lumare, mai mult cu scop odorizant. Cand am invitati, mai aprind cate una, mai ales cand ne intindem la taclale pe terasa si, uneori pe langa cada, cand ma doare capul si fac o baie fierbinte cu ulei de lavanda. Daca este sa vorbesc despre preferinte, cele de la Glade imi plac cel mai mult pentru ca in afara de mirosurile irezistibile, au si recipiente cu un design foarte frumos. Am lumanari puse in toate colturile casei, dar rareori le aprind, pentru ca raspandesc miros chiar si asa. Cele de la Yankee Candle le-am primit acum cateva zile de la un prieten si miros atat de frumos incat le-am pus pe noptiera. 

7. Ce tip de ceai iti place?


Tocmai mi-am numarat ceaiurile din bucatarie si se pare ca am mai multe decat ma asteptam: 15. La serviciu, probabil am tot atatea, iar colegii stiu ca licoarea mea preferata este ceaiul, indiferent de aroma. Nu exista comanda iHerb, sesiune de shopping sau o calatorie din care sa nu ma intorc cu cel putin o cutie de ceai. Beau zilnic si 2-3 litri de ceai, cald sau rece, niciodata indulcit. Alb, verde, negru, cu fructe, cu ierburi, vrac sau la plic - nu trece nicio zi fara un ceai, oriunde m-as afla. Mi-e dificil de ales unul singur, dar cele de la Yogi si Teekanne sunt printre printre preferatele mele. 

8. Film sau carte pentru serile lenese? Care sunt preferatele tale?


Depinde foarte mult de stare. Uneori fac maraton de seriale, alteori intepenesc citind pe coate in pat. In ceea ce priveste cartile, sunt pe GoodReads si-mi place sa ma inspir din alegerile altora. In plus, imi monitorizez si activitatea, astfel ca din ianuarie si pana acum am citit 27 de carti - destul de putin fata de cat aveam impresia ca am citit de fapt. Dintre cartile anului, The Goldenfinch si The Girl on the Train sunt preferatele mele. Cat despre filme, nu-s mare amatoare, pentru ca prefer serialele, iar aplicatia TV ShowTime ma ajuta cu evidenta celor 43 pe care le urmaresc (nu mai mult de 2 in acelasi timp). Favoritul momentului este Homeland, de care am fost aproape dependenta 2 saptamani, timp in care am ras 3 sezoane. Plinul de seriale mi-l fac doar in Ro, pentru ca aici nu vreau sa risc amenzi de mii de eur si nici nu le pot vedea online, ca nu ma tine banda (lame German internet connection!).

9. Cum te pregatesti pentru un somn odihnitor?


Timp de ani de zile am adormit cu muzica (chill out, pian), insa din august am descoperit-o pe Louise Hay si afirmatiile ei pozitive. Timp de mai bine de 3 luni, am adormit cu un audio book de-al ei (I can do it), iar dupa ce l-am invatat aproape pe de rost, am ascultat si alte clipuri, iar in ultimul timp il prefer pe acesta: Evening Meditation. Este plin YouTube-ul de meditatii de tot felul si uneori le ascult si la serviciu, mai ales ca, asa cum spuneam in alte articole, am o perioada extrem de stresanta.
Meditatiile audio sunt una dintre descoperirile anului pentru mine, pentru ca la serviciu ma detensioneaza, iar acasa ma ajuta sa am un somn foarte odihnitor si sa ma relaxez, dandu-mi o stare pozitiva aproape permanenta.

TAG-ul e gata, iar cada ma asteapta :) Voi cum va rasfatati?


Comentarii

  1. buna, sper ca a fost minunata relaxare! eu nu folosesc masti....deloc..pentru dus prefer un gel cremos si frumos mirositor...imi plac lumanarile parfumate cu aroma de vanilie...iar cele 3 ceaiuri din poza sunt preferatele mele!! tocmai am terminat o cana de Lemon Cake! o seara placuta! te saluta din N Germaniei Anca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Anca, multumesc pentru vizita :) Nu stiu cum te poti tine departe de masti, dar bine ca reusesti aceasta performanta! Este drept, unele sunt apa de ploaie si decat sa arunci banii aiurea, mai bine iti iei altceva sau iti faci singura in casa ;)
      Sunt foarte faine ceaiurile alea, asa e! Prajituri fara calorii, yay! :)

      Ștergere
  2. Foarte tare masca aceea, si tagul este foarte interesant pentru ca asa afli lucruri noi de interes comun ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare