IN & OUT - My Beauty Routine (23)

Dupa o pauza atat de lunga, nu stiu daca ma mai citeste cineva... Azi insa m-au lovit dorul si cheful de scris si cum este prea cald pentru sesiunea de jogging impreuna cu o prietena, profit de ocazie sa revin pe blog cu cateva noutati.

Nu stiu ce s-a schimbat in mine, dar in ultimele luni nu am putut sa scriu nimic. Nimanui. Cuvintele nu se asezau cum trebuie, cheful lipsea cu desavarsire, timpul trecea cu o viteza uimitoare si incepusem sa ma indoiesc de utilitatea scrisului meu. La un moment dat am inceput un articol de la revedere - decisesem sa renunt la blogging in favoarea altor activitati mai putin solitare, pentru ca de la inceputul primaverii viata mea sociala a explodat de-a binelea si nu mai gaseam energia, timpul si dedicatia necesare scrisului. Nu l-am publicat insa, pentru ca mi se parea cumva nefiresc sa renunt la o activitate care ma caracterizeaza atat de profund. Scriu de cand ma stiu: in jurnal (timp de peste zece ani pentru ca intentionam sa-mi public memoriile :-) ), compuneri kilometrice la scoala, scrisori, mailuri, pe chat-uri, pe bloguri.

Si cum unele lucruri nu se schimba, iata-ma din nou aici, cu o multime de idei de articole si, mai ales, o multime de produse consumate si incepute. Asa ca reiau seria postarilor cu un articol despre cateva dintre noutatile si consumatele din ultima vreme.

  • crema de zi cu SPF 10 Brighten-up de la bebe MORE am primit-o impreuna cu mai multe produse din aceeasi gama. Este hidratanta si intra rapid in piele, insa SPF-ul este prea mic, iar recipientul nu este cel mai potrivit - din contra! Lista de ingrediente insa m-a surprins in mod placut, dupa ce am verificat primele 7 ingrediente si toate sunt cotate ca BEST pe Beautypedia. 
  • am inlocuit-o cu Cellular Anti-Age SPF 30 de la Nivea (link aici) care-mi place foarte mult - mai putin recipientul. Intra rapid in piele, nu lasa film gras si protejeaza eficient. Din pacate, contine Alcool denat., deja tipic pentru majoritatea produselor Nivea. O folosesc in zilele in care nu stau foarte mult afara.
  • in vacanta si in week-end-uri, cand petrec multe ore in soare, folosesc un SPF mai mare, iar alegerea verii a fost Photoderm Max Aquafluide Claire SPF 50+ de la Bioderma. Imi place si nu prea: intra-devar se absoarbe rapid in piele, fara sa lase film gras, dar dupa cateva ore fruntea si nasul lucesc de parca m-as fi dat cu ulei. Culoarea este cam inchisa pentru mine, care-s foarte alba, dar de cand m-am mai bronzat putin este ok. Tot la minusuri includ faptul ca mi-a patat toate hainele, pentru ca o intind si pe gat si pe decolteu. Daca ar fi sa o cumpar din nou, cu siguranta as alege varianta simpla, necolorata. 
  • dupa ani de zile de pauza, am reluat folosirea tonerului, iar primul a fost, desigur, Soothing Toner cu Pycnogenol de la Derma E (link) de pe iHerb, atat de laudat - si pe buna dreptate. Prima impresie n-a fost tocmai buna, insa in timp am ajuns sa-l iubesc. Chiar imi simteam tenul hidratat dupa spalare si puteam sa si uit de crema (seara). As incerca toate tonerele de la Derma E, desi nu toate au punctaj maxim pe Beautypedia - principala mea sursa de inspiratie cand am nevoie de produse cosmetice. 
  • l-am inlocuit cu Toning Refresher Blossom & Leaf de la Andalou Naturals (link) tot de pe iHerb, pentru ca era cotat cu 3 stelute (GOOD) si mai ales pentru recipientul practic, tip spray, pe care am de gand sa-l refolosesc cu alte tonere. Miroase tare placut, dar cam asta este tot ce pot spune de bine despre acest toner. Nu-mi simt pielea hidratata, ba dupa ce se usuca, simt nevoia sa aplic o crema, ca sa scap de senzatia de piele care tine. O sa incerc si varianta Clementine + C (link), cotata tot cu 3 stelute. 
  • pentru hidratarea de seara, am folosit crema anti-age Cream SOS de la Retipalm pe care am mentionat-o in mai multe randuri pe blog. Nu contine parfum, parabeni, extracte de origine animala, parafina, silicon sau coloranti. Hidrateaza excelent si lasa tenul mat, iar recipientul este perfect, cu o cantitate generoasa de 100 ml. 
  • am inlocuit-o cu alta crema made in Germany - Vino Gold de la M. Asam, pe care am inclus-o deja la favorite aici, de mult ce mi-a placut. Imi lasa tenul atat de luminos, fin si hidratat, incat era o placere sa o folosesc. Singurele minusuri sunt recipientul tip borcan si lipsa SPF-ului.
  • de cand l-am primit la testare, folosesc serul energizant bifazic cu floare de portocal de la AnneMarie Borlind aproape in fiecare seara. Desi tot ce este uleios prefer sa aplic pe pielea umeda, parca imi place mai mult finish-ul pe pielea uscata. In ciuda consistentei, dupa 20-30 de minute se absoarbe complet in piele. Din pacate, alcoolul este al 4-lea ingredient din lista, care contine insa multe extracte si uleiuri vegetale benefice pentru ten: jojoba, macadamia, soia, portocala etc. 
  • la capitolul deodorante, am facut cateva descoperiri de care-s tare multumita. Rexona Cotton Compressed l-am primit de la Rossmann si m-a protejat chiar bine, pe perioada primaverii. Recipientul mititel il face ideal pentru calatorii, desi aici este plin de produse in travel size, de la cosmetice pana la detergenti. 
  • s-a terminat destul de repede insa, asa ca pana sa primesc coletul de la iHerb, am apelat la HidroFugal, cu care stiu ca merg la sigur, pentru ca in trecut am incercat varianta roll-on care mi-a placut foarte mult (link aici). Si acesta a fost excelent, doar ca s-a terminat cam repede.
  • l-am inlocuit cu deodorantul-stick Active Life cu ceai verde si castravete de la Kiss My Face (link), de pe iHerb. Are un miros tare placut, delicat, ingredientele sunt safe si protejeaza eficient chiar si in zilele foarte calduroase - da, chiar si in Germania, avem temperaturi de peste 30 de grade! ;)
  • dupa cum am mai spus, consider ca igiena picioarelor/ talpilor este la fel de importanta si ca si ele trebuie sa miroasa frumos. In acest scop, folosesc tot felul de spray-uri pentru talpi sau pentru incaltari, desi pe perioada verii mai rar. Contra transpiratiei aplic pudra de la Balea, desi ma cam enerveaza ca lasa mizerie si albeste pantalonii (cand ii trag pe picior) si incaltarile. Oricum, se curata. Sprayul Lovely de la Balea miroase asa frumos, ca l-am cumparat din nou si-l tin in sertar la serviciu, unde am depozitate 7 perechi de pantofi.
  • daca tot sunt la capitolul mirosuri, din seria parfumuri de toata ziua, fara pretentii, am terminat Mini Flirt de la Ulric de Varens, o apa de parfum dulce, destul de greoaie pentru sezonul cald, dar placuta la purtat.
  • l-am inlocuit cu Sugar Cat de la Pussy Deluxe si Unforgettable de la Christina Aguilera, ambele incluse in Look Box-ul de la Mueller (despre editia decembrie 2013 am scris aici). Ambele sunt dulci si nu dureaza mai mult de 4-5 ore. Sunt simpatice, merg purtate ziua, la tinute sport sau casual. 
  • cand vine vorba de geluri de dus, mirosul este cel mai important, iar cele de la Le Petit Marseillais sunt minunate! Cel cu verbina si lamaie are un miros fresh, numai bun in diminetile sau serile de vara. Dupa ce s-a terminat, l-am inlocuit cu cel cu piersica alba si nectarine, cu o aroma fructata, dulce, absolut delicioasa! Imi plac foarte mult: fac spuma din abundenta si nu usuca pielea. 
  • gelul de dus cu lapte de migdale de la DOP nu prea mi-a placut din punct de vedere olfactiv, pentru ca-mi aducea aminte de lipiciul din copilarie, dar era bland cu pielea. L-am inlocuit cu Fa Magic Oil, primit in campania de testare cu ocazia lansarii - le puteti vedea pe toate aici. In poza apare cel cu iasomie, dar pana la urma i l-am dat maica-mii si am inceput varianta cu lotus. Ambele miros placut, dar slab si mi se pare ca usuca pielea.  
  • parca niciodata nu am prea multe produse pentru baie si cum imi bag nasul intr-o sticla, cum uit de celelalte care ma asteapta cuminti pe marginea cazii, deja incepute. Iar spumantelor de la Deep Steep chiar nu le pot rezista! Mai intai a fost cel cu fructul pasiunii si guave (link), apoi cel cu bergamota si grepfruit (link). Ambele fac spuma abundenta si rezistenta, iar ingredientele sunt foarte blande cu pielea. De cele mai multe ori cand folosesc spumante atat de bogate nu simt nevoia sa mai folosesc si gel de dus, ci doar lufa.
  • cu o coama atat de naravasa (deh, are personalitate puternica precum purtatoarea!), niciodata nu-mi lipseste fixativul din beauty case. In cautarea fixativului perfect - fixare fara incarcare - incerc orice imi sare in ochi de pe raft. Cele de la Taft nu-s grozave si cred ca nu-mi mai pica in cos. Cel albastru incarca parul destul de neplacut, iar cel auriu nu ofera o fixare de durata.
  • nici cand vine vorba de spuma pentru volum nu renunt la obiceiul de a incerca aproape orice. Flexible Curls de la Nivea l-am primit de la o prietena frantuzoaica si, pana acum, este all time favorite. Nu-mi amintesc sa-l fi zarit la raft in magazinele de aici, dar pana sa-l termin, o alta prietena mi l-a oferit pe cel verde, de la Samy - adus din US. Din pacate, nu este grozav - nu ofera niciun pic de volum. Insa miroase foarte placut si nu incarca/ nu ingrasa parul deloc.
  • daca la inceput top coat-ul pentru uscare rapida Insta-Dri de la Sally Hansen nu m-a impresionat mai mult decat cel de la Essence (link aici), in timp am ajuns sa-l consider chiar mai bun. In afara de faptul ca dupa o vreme se ingroasa si devine imposibil de folosit (am incercat sa-l diluez cu o solutie speciala de la P2, dar n-a mers), nu-i gasesc niciun defect. Usuca lacul de unghii in cateva secunde, ii confera o stralucire de gel si ii prelungeste rezistenta cu 2-3 zile. In mod sigur o sa-l cumpar in continuare.
  • spuma de baie cu eucalipt de la Aldi am primit-o de la o prietena, prin iarna, cand ma lovise o usoara raceala. A fost numai buna in serile reci, cand aveam nasul infundat. Nu face cine stie ce spuma, dar mirosul de eucalipt este puternic si persistent. 
  • fondul de ten Mattitude de la Astor (link) a fost primul meu fond de ten - nici nu cred ca se mai produce. Mi-a placut atat de mult incat nu am reusit sa renunt la el decat recent, chiar daca nu l-am mai folosit de foarte mult timp. Din tot ce am incercat pana acum (nu foarte multe, e adevarat), mi-a placut cel mai mult - la fel de mult ca cel din gama Resist de la Paula's Choice. 
  • base coat-ul peel off de la Essence a fost o crunta dezamagire. L-am luat in speranta ca va fi numai bun sub ojele cu sclipici, care stiti cat de greu sunt de indepartat de pe unghie. L-am folosit in mai multe randuri, in diferite moduri, dar n-a functionat. Nu-l recomand.
  • base coat-ul de la Manhattan este simplu, imi place ca se usuca rapid si protejeaza unghia sub lac.
  • despre lotiunea de corp sub dus de la Nivea am scris in mai multe randuri. Mi-a placut, dar nu cred ca e genul de produs pe care sa-l cumpar. Intre timp au aparut variante la aproape toate marcile (Garnier, Balea etc.), dar nu ma tenteaza - tot varianta clasica o prefer. Oricum, nu este un produs slab - merita incercat daca va face cu ochiul ;)
Ma opresc deocamdata, desi punga geme de alte recipiente goale, iar pe rafturile din baie au aparut o multime de produse noi. Incerc sa revin curand cu alte noutati si impresii - poate aveti nevoie de sugestii la shopping ;)

Cum spuneam la inceput, de scris scriu mai rar, insa postez zilnic (chiar in mai multe randuri), pe pagina de Facebook (link) si pe Instagram (link). Follow me! :)


Comentarii

  1. Bine ai revenit! Ma bucur ca nu ai renuntat de tot la scris, imi face foarte mare placere sa te citesc!
    Fondul de ten de la Astor, Mattitude, inca se mai gaseste in Romania, exact in acelasi ambalaj. Inca nu l-am incercat desi mereu imi face cu ochiul de pe raft. Sigur nu imi va scapa, fondurile de ten de la Astor sunt printre preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, multumesc mult pentru mesaj si aprecieri. Ma bucur tare mult :)
      Hmm, sunt surprinsa sa aflu ca Mattitude este inca pe piata - mie nu mi-a sarit in ochi la rafturile de aici. Chair o sa ma uit dupa el! Daca il incerci, sper sa-ti placa la fel de mult ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare