[Favoritele lunii] Ianuarie 2015

Nu-mi vine sa cred ca ultima postare despre favoritele lunii a fost in august, despre produsele lunii iulie (link)! Nu stiu cum de am lasat sa treaca atat timp fara sa povestesc despre ce-mi mai bucura simturile in ultima vreme, dar astazi chiar despre asta o sa scriu. 

  • despre Soothing Toner cu Pycnogenol de la Derma E am citit prea multe laude ca sa nu-l incerc si daca am vazut ca si pe Beautypedia este cotat ca Best, am zis sa give it a try, mai ales ca iarna nu strica un plus de hidratare. In afara de asta, de curand, au inceput sa-mi sticleasca ochii de cate ori vad scris anti-age, ca deh, varsta incepe sa-si arate semnele... La scurt timp dupa ce am inceput sa folosesc tonerul (dimineata si seara, imediat dupa spalare), am observat aparitia unor cosuri razlete in barba si in zona tamplelor. Am fost cam dezamagita, asa ca nu l-am luat cu mine in vacanta, dar am reinceput aplicarea lui imediat ce m-am intors, in ianuarie. De atunci, nu doar ca nu mi-au mai aparut niciun fel de cosuri, dar simt ca tenul este multumit de pasul acesta, dupa ce-l clatesc cu o spuma pe care o banuiesc vinovata de deshidratare. Imi place ca nu lasa pielea lipicioasa si o pregateste pentru pasul urmator (diferite tratamente cu BHA, AHA sau retinol). Daca nu gasesc alte variante la fel de bine formulate, cu siguranta ca il voi cumpara din nou.
  • cu spuma de baie Lemon Chiffon de la Cake Beauty a fost dragoste la prima adulmecare, pentru ca mirosul ei imi aminteste de tortul de bezea cu crema de lamaie facut de mama mea, care-mi place la nebunie. De cum mi-am bagat nasul in sticla am decis ca trebuie sa o cumpar, chiar daca acasa mai aveam vreo 5 flacoane de spume cu diferite arome. Ingredientele sunt bine alese, fara parabeni, clorura de sodiu, ftalati, uleiuri minerale, gluten, triclosan, iar spuma obtinuta este densa si se pastreaza pana la finalul baii. Am observat ca de fiecare data cand o folosesc, pielea ramane hidratata si chiar nu simt nevoia sa aplic o crema sau un ulei. Daca as gasi alte produse de la Cake Beauty, clar n-as ezita sa le cumpar.
  • cum deodorantul Rexona Compressed s-a terminat mai repede decat ma asteptam, a trebuit sa-i gasesc rapid un inlocuitor de nadejde. Ultimele deodorante le-am luat de pe iHerb, asa ca odata aflata in fata raftului din DM, m-am simtit un pic debusolata de multimea de variante despre care nu stiam mare lucru. Pana la urma, mi-a sarit in ochi gama Hidro Fugal, pe care am incercat-o in trecut (aici) si de care am fost mai mult decat multumita. Am luat varianta lichida Pump-Spray, fara miros. Nici aceasta varianta nu m-a dezamagit, pentru ca nu am simtit niciun fel de miros neplacut pe toata durata zilei. Singurul aspect care ma deranjeaza este faptul ca fiind lichid, se prelinge si imi pateaza sutienul - sau poate aplic eu o cantitate prea mare, ca sa fiu sigura ca nu am parte de momente neplacute peste zi. In mod cert, o sa incerc si alte variante. 
  • pe parfumul Si de la Giorgio Armani mi s-a pus pata in decembrie 2013, cand am fost de ziua mea la Paris. Atunci abia se lansase si il vedeam peste tot, asa ca odata intrata intr-o Sephora l-am incercat si mi-a placut la nebunie. Nu mai stiu de ce nu l-am luat atunci, probabil pentru ca mai aveam o multime desfacute sau primite care isi asteptau randul. Anul acesta, de Craciun, cand Mosul a avut nevoie de putin ajutor din partea mea, am pus pe lista acest parfum si dorinta mi-a fost indeplinita. Am incercat si Si Intense, lansat la sfarsitul lui 2014, dar mai mult imi place varianta originala. In ianuarie l-am folosit absolut in fiecare zi si as fi in stare sa fac si baie in el! Pur si simplu nu ma satur de aroma lui atat de senzuala, eleganta si feminina.
  • Rouge in Love 379N de la Lancome l-am luat asta-vara la inchiderea unei parfumerii si, dupa cum se vede, este un tester. Era neatins, costa 5 eur si mi-a placut culoarea foarte mult, asa ca nu am stat pe ganduri prea mult. Abia in iarna am inceput sa-l port, iar in ianuarie mi-a stat pe buze in fiecare zi in care am iesit din casa. Fiind o nuanta destul de puternica, il port cu un machiaj foarte simplu: pudra, blush si mascara. A fost cea mai la indemana alegere pentru ca se potriveste cu aproape toate piesele mele vestimentare. Textura este mata, asa ca inainte de aplicare imi dau buzele cu un strat subtire de balsam, pentru ca rujul sa alunece mai bine. 
  • mascara False Lash Effect Fusion de la Max Factor am primit-o in Look Box de la Muller (aici). Am inceput sa o folosesc zilnic abia din ianuarie si mi-a placut foarte mult: ofera volum genelor mele pacatoase, le coloreaza intr-un negru intens si le tine curbate pret de cateva ore bune. In ultimul timp, am renuntat sa-mi mai fardez/ colorez pleoapele, asa ca dau din ce in ce mai multa importanta mascarei. Am observat ca o mascara buna face inutila existenta unui fard pe pleoape, cel putin in cazul meu - poate si pentru ca in ultima vreme prefer un machiaj minimal. 
  • accesoriul preferat al lunii a fost inelul acesta multicolor, de care m-am indragostit la prima vedere. In trecut, am mai avut unul similar si l-am pierdut - habar n-am unde, cand si cum. Nu port eu foarte des inele, dar genul acesta cu pietricele colorate este exact pe gustul meu. L-am luat din Romania cand am fost in vacanta de iarna, de la targul de Craciun organizat in zona Universitatii, impreuna cu multe alte accesorii colorate si vesele.
  • in fiecare seara imi place sa adorm cu muzica de relaxare in urechi, iar postul meu preferat este Antenne Bayern Chill Out. Intr-o noapte m-am trezit pur si simplu ca sa ascult melodia aceasta care mi-a ramas in minte multa vreme. In sfarsit am dat de ea pe YouTube si de atunci o ascult aproape zilnic (chiar acum): Again (feat. Adel Tawil)
Acestea au fost preferatele lunii ianuarie. Pentru februarie am deja cateva preferate despre care abia astept sa scriu, asa ca... stay tuned! :)

Comentarii

  1. Stii care a fost ideea principala pe care am inteles-o? Ca ai fost de ziua ta la Paris...Yaay...restl e Can-Can!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, de ziua mea in 2013 am fost la Paris. In 2014, de ziua mea am fost la Lisabona :)

      Ștergere
    2. Da, de ziua mea in 2013 am fost la Paris. In 2014, de ziua mea am fost la Lisabona :)

      Ștergere
  2. Si eu sunt innebunita dupa parfumul Si, ma gandesc chiar sa il mai iau. Inelul am si eu unul asemanator cu pietre verzi asa ca te inteleg de ce iti place. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca a aparut o alta varianta, dupa cea in sticla neagra. Sunt foarte curioasa cum miroase :)

      Ștergere
    2. Da, eu raman tot la asta cu capac negru...se zice ca sunt mai intense dar parca e schimbat si un pic mirosul :D

      Ștergere
    3. Pe cel nou vreau sa-l incerc totusi, sa vad cum e ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare