[Favoritele lunii] Iulie 2014

Incerc sa nu mai las sa treaca atat de mult timp intre postari... sa vedem pana cand :) Luna trecuta am descoperit cateva produse care mi-au placut mult si abia asteptam sa scriu despre ele. Tocmai de aceea ma astern la scris mai repede decat am facut-o in ultima vreme.


Cred ca se vede ca parca sunt mai multe decat de obicei, nu-i asa? Ce-i drept, toate si-au facut treaba excelent si m-am bucurat sa am parte de ele. Dar gata cu vorbaria, iata cateva cuvinte - de lauda - despre fiecare in parte.

  • crema anti-age Cream SOS de la Retipalm, am mentionat-o deja in articolul trecut. Cum spuneam, nu contine parfum, parabeni, extracte de origine animala, parafina, silicon sau coloranti. In plus, se lauda ca ar contine ioni de argint, desi nu stiu la ce sunt buni. M-a surprins cand am inceput-o pentru ca are o culoare verde, desi pe ten nu lasa nicio culoare. Are o textura densa, dar intra rapid in piele. Hidrateaza excelent, motiv pentru care o folosesc dimineata si seara, pentru ca exfoliantii folositi zilnic (2% BHA si de doua ori pe saptamana 4% BHA) imi lasa o usoara senzatie de uscaciune dupa aplicare. Lasa tenul mat, dar cand o folosesc noaptea, a doua zi zona T este usor grasa. In concluzie, imi place si as incerca si alte produse ale acestei marci germane de dermato-cosmetice.
  • masca favorita din ultima vreme este o combinatie de spirulina pudra de la Aroma Zone si ulei din samburi de prune de la Akoma. O aplic fara probleme si in zona ochilor, iar dupa curatare, efectul este wow! Tenul arata curat, catifelat, sanatos si hidratat. Daca o las mai mult de 15 minute nu am probleme de inrosire sau usturime, ceea ce mi se intampla cand mixam spirulina cu apa florala. Indepartarea de pe ten este cam anevoioasa, dar merita tot stresul, va asigur!
  • luna trecuta am fost selectata in campania de testare a unui produs de tip 2 in 1 de la Nivea - sampon si blasam cu keratina si extract de acacia. Trebuie sa recunosc ca niciodata nu am fost adepta produselor 2 in 1, dar abia dupa ce am inceput sa-l folosesc pe acesta i-am inteles utilitatea. In ultima vreme am ajuns tarziu acasa si neavand prea mult timp la dispozitie, cand imi spalam parul, preferam aceasta varianta 2 in 1, extrem de rapida. O sa fie bun si cand ma duc la inot sau in concedii, ca sa nu ma car cu toate flacoanele dupa mine. Nu am ce sa-i reprosez: curata bine parul, nu se ingrasa mai repede decat atunci cand folosesc produse pentru curatare separate, are un miros placut, face spuma abundenta si lasa parul descurcat si lucios. A fost clar o surpriza placuta si cu siguranta ca de-acum in colo o sa am un astfel de produs mereu in casa. 
  • cu uleiul de dus cu ulei de nuca si laptisor de matca grecesc a fost dragoste la prima adulmecare si utilizare. Este absolut divin, va jur! Face o spuma bogata si curata delicat si fara sa usuce pielea - chiar nu simt nevoia sa aplic lotiune de corp dupa uscare. Cat despre miros, nu stiu, mi se pare decadent, sexy si-mi da ganduri necurate cand ma spal :))))) Si acum stau cu nasul in falcon si nu ma satur sa-l miros!!!
  • pudra compacta Mineral Wear Talc free in nuanta Creamy Natural SPF 16 de la Physicians Formula am folosit-o de cand am primit-o aproape zilnic. Categoric, de cand o am, nu ma mai tenteaza alta pudra din beauty case! Este foarte fina si se aseaza minunat de frumos pe ten, lasandu-l catifelat, cu o nuanta uniforma si cu un aspect sanatos. Nu se simte si nici nu se vede pe ten, iar pentru mine asta este esential la o pudra. Imi place incredibil de mult si cu siguranta as re-cumpara-o. Daca va tenteaza si nu ati incercat-o, nu mai stati pe ganduri!
  • blushul Happy Glow & Mood Boosting in nuanta Natural de la Physicians Formula este un alt produs de care m-am indragostit lulea de la prima aplicare. Dintotdeauna mi s-a parut dificil sa-mi aleg un blush, de teama sa nu arat ca un clown. Si de fiecare data cand aplicam un blush, aveam grija sa scutur pensula (tot din acest motiv), pe principiul less is much better. Cu acest blush am scapat de teama, pentru ca are o nuanta atat de delicata, incat este imposibil sa aplici prea mult. Are un shimmer subtil, mirosul de violete este suav dar nu dureaza, iar efectul este - din nou, wow! Am mai multe blushuri in colectie, dar nici nu ma mai uit la ele. Ce sa mai, ambele produse de make-up PF m-au cucerit deplin!
  • nu putea sa lipseasca nici de aceasta data hrana mintii ;) Dimineata pierduta de Gabriela Adamesteanu mi-a recomandat-o o prietena in ale carei gusturi literare am o incredere deplina. Am luat-o din Romania la ultima vizita, alaturi de altele care isi asteapta randul. Chiar daca aici vorbesc, scriu, gandesc si uneori visez in engleza, recunosc ca cea mai mare placere o am cand citesc in romana. Asta este, sangele apa nu se face ;) Nu am mai citit nicio carte scrisa de Gabriela Adamesteanu, dar aceasta mi-a starnit interesul pentru stilul ei. Ma fascineaza aceasta carte prin usurinta cu care reuseste sa cuprinda imagini din perioada post-comunista, comunista si interbelica, prin personajele atat de autentice, cu ajutorul carora am descoperit o lume despre care am studiat la scoala, dar fara a acea acces la viata privata si gandurile cele mai intime ale celor care au trait in acele vremuri. Intotdeauna m-a fascinat perioada interbelica, iar acest roman mi-a hranit pe deplin curiozitatea. 
Atat pentru luna iulie. In august nu prevad noutati, iar septembrie o sa fie cam aglomerat, asa ca s-ar putea sa sar peste aceasta postare. Voi ajunge in Romania, asa ca daca aveti recomandari de produse pe care trebuie sa le incerc sau carti musai de citit, sariti cu recomandarile :)

Comentarii

  1. o singura data am incercat un sampon de la Nivea si m-am umplut de matreata :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut samponul Nivea Hydro Care, la ce scalp sensibil am eu, faptul ca nu mi l-a iritat si nici nu a uscat excesiv varfurile e aproape o minune.
    Pudra PF e preferata mea, ma pregatesc sa o termin pe a doua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat Hydro Care, dar ma bucur ca tie ti-a priit.
      Daaa, de la tine si Georgiana stiu de pudra si ma bucur ca v-am urmat sfaturile ;)

      Ștergere
  3. Buna!

    Tocmai mi-ai dat idei de lectura, auzisem in treacat de Gabriela Adamesteanu, dar nu stiam ca scrie despre perioada comunista. Eu aveam 3 ani la revolutie si mazgaleam/coloram almanahuri cu figura conducatorului iubit ;)) si m-au fascinant mereu cartile/filmele despre perioada respectiva.

    Pudra cu spirulina o aveam si in minte sa o cumpar de la Aroma Zone, dar m-am ratacit printre uleiuri si balsamuri de buze, incat am uitat ca o mai vreau si pe ea :(

    Dar daca tu zici ca face minuni, sigur data viitoare nu mai uit de ea.

    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea,
      ma bucur ca ti-am starnit interesul pentru carte. Este foarte faina, haioasa si dramatica in acelasi timp...
      Poti sa comanzi si online de pe Aroma Zone, iar pudra de spirulina e chiar un must! :)
      Pupici si te mai astept cu impresii ;)

      Ștergere
  4. Ai avut parte doar de produse minunate! Sincera sa fiu nu am incercat niciunul dintre produsele mentionate. Despre samponul de la Nivea am mai auzit pareri bune, insa nu mi-am facut curaj sa il incerc. Orice as folosi, dupa o scurta perioada ma intorc la Head&Shoulders care ma scapa mereu. Dar de la ei am incercat balsamul pentru par care mi-a placut extrem, acum incerc unul de la Le petit marseilliais, dupa care cred ca revin la el. Ma bucur ca te-am descoperit!
    Sunt la inceput de drum, dar te astept si la mine :)
    http://corinabadescublog.blogspot.ro/?m=0

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu samponul este riscant de facut experimente - sunt de acord. Mai ales daca ai un scalp sensibil. Eu in general nu am probleme, dar m-am trezit la un moment data cu matreata, desi nu-mi amintesc acum cine a fost vinovatul :) Important este ca am scapat de ea :)
      Multumesc pentru vizita, te mai astept ;)

      Ștergere
  5. Pudra compacta Mineral Wear Talc pare foarte interesanta, mai ales dupa ce ai spus ca nici nu se observa pe fata. De unde poate fi achizitionata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Maria,
      Este superba pudra! Se gaseste pe iHerb, iar numele include link-ul :)
      Il repet aici: http://www.iherb.com/physician-s-formula-inc-mineral-wear-talc-free-mineral-face-powder-spf-16-creamy-natural-0-3-oz-9-g/39477?rcode=ewu138

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare