[Favoritele lunii] Mai 2014

Cand am scris titlul, am oscilat putin in privinta lunii, pentru ca nu-mi vine sa cred ca suntem deja in iunie! Truism sau nu, timpul zboara incredibil de repede, insa ma bucur ca a venit vara, ca zilele-s mai lungi si ca pot dormi cu geamul deschis, ca sa ma trezesc in ciripit de pasarele. In luna mai am avut parte de cateva produse noi care mi-au devenit dragi inca de la primele utilizari, asa ca mi-a fost destul de greu sa ma limitez doar la cateva :)


Produsele de mai sus sunt cele care m-au facut sa zic wow dupa fiecare folosire si-mi plac atat de mult, incat imi doresc sa nu se termine :) Cu siguranta, unele dintre ele vor fi re-buy. Dar mai bine sa va povstesc cate ceva despre fiecare in parte ;)

  • Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 de la Paula's Choice este cea mai tare crema de zi (colorata) matifianta pe care am incercat-o vreodata, va spun cu mana pe inima. Datorita ei, nu simt nevoia sa mai folosesc pudra pentru matifiere sau uniformizare si, evident, nici fond de ten - la care oricum am renuntat demult, preferand BB Cream-urile pentru uniformizarea culorii tenului. Din punctul meu de vedere, este perfecta: in afara de ingredientele benefice pielii, contine antioxidanti si Resveratrol, are un SPF suficient de mare pentru sezonul cald (cata vreme nu discutam despre expunere prelungita la soare), matifiaza pe durata intregii zile, este un pic colorata (deschis), asa ca se adapteaza perfect tenului meu, dozare la tub si o cantitate generoasa de 60 ml. Daca aveti tenul gras sau mixt si sunteti disperate sa gasiti o crema de zi matifianta, hidratanta si cu SPF ridicat, aceasta este cea mai buna alegere. Cu siguranta o voi cumpara din nou.
  • Resist Triple-Action Dark Spot Eraser 2% BHA Gel de la Paula's Choice s-a aflat pe wish list-ul meu din 2011, adica de cand a inceput nebunia cu PC in Romania. Mi l-am dorit cu ardoare, facusem o obsesie pentru el, ca si pentru petele de melasma din zona ochilor si am incercat in fel si chip sa-l obtin. Abia anul acesta am reusit sa pun mana pe el, dupa ce deja dadusem gata 2 tuburi de Spot Light de pe iHerb. Initial, am amanat folosirea lui pana spre toamna, insa citind recomandarile si informatiile de pe tub, mi-am luat inima-n dinti si i-am dat cep in mai. Urmand instructiunile, l-am aplicat zilnic, dimineata si seara, insa am observat ca tenul meu era foarte uscat/ descuamat, chiar daca foloseam hidratare corespunzatoare in ambele momente ale zilei. Asa ca am redus utilizarea la o singura data pe zi, seara, dupa demachiere si curatare cu apa si spuma faciala. Eu il intind pe toata fata, nu doar pe zona afectata, iar datorita consistentei (gel), o cantitate mica este suficienta. In ceea ce priveste estomparea petelor cred ca sunt mici imbunatatiri, desi pe tub se specifica faptul ca rezultatele se vor vedea dupa cel putin 8-12 saptamani de utilizare. Insa ceea ce m-a cucerit complet la acest produs este cat de bine mi-a curatat tenul de cosurile nesuferite aparute in urma aplicarii Spot Light-ului de la Neoteric Cosmetics, dar si cateva puncte negre in zona nasului si a barbiei.  Recunosc ca sunt mandra de cum arata tenul meu si ma consider norocoasa ca pot sa ies din casa in "pielea goala". Pentru exemplificare, iata o poza de azi, destinata swatch-ului la rujul Shiseido RS347. Nu am aplicat decat crema de zi cu SPF 30 de la Nivea si nu am facut nicio modificare (in afara de crop-ul necesar):


  • Combinatia de hidrolat/ apa florala de Ciste Ladanifere cu Spirulina pudra de la Aroma Zone este una dintre cele mai bune masti de fata incercate in ultima vreme. Stiu ca Paula Begoun nu este de acord cu folosirea hidrolatilor insa, pana la urma, tenul meu este cel mai bun indicator, iar aspectul sau dupa indepartarea mastii ma lasa multumita de fiecare data. Amestecul il intind pe toata fata, pe gat si pe decolteu si-l las sa actioneze 15-20 de minute, dupa care il indepartez cu apa calda si apoi aplic un ulei sau o crema hidratanta. Ambele produse le-am luat din magazinul fizic din Paris si din pacate magazinul online nu livreaza in Germania :( Asa ca va trebui sa gasesc alte surse (poate pe iHerb, poate in Reformhaus-urile de aici), pentru ca sunt atat de cucerita de rezultate, incat nu ma gandesc sa ma intorc la mastile gata preparate din comert, oricat de frumos ambalate ar fi. 
  • deodorantul solid Tom's of Maine cu Lemongrass de pe iHerb este o alta descoperire de nota 10. Dupa dezamagirea suferita cu deodorantul solid de la Queen Helene, am fost cam sceptica, insa review-urile de pe site m-au convins sa-l incerc pe acesta, mai ales ca imi place mult mirosul/ aroma de Lemongrass. Nu contine ingrediente nesanatoase, protejeaza pe intreaga durata a zilei, nu pateaza hainele si nu este lipicios. Cu siguranta voi incerca si alte variante.
  • pana de curand, nu am detinut niciun ruj din categoria high-end, pentru ca la cat de greu imi gasesc eu nuante potrivite, nu ma lasa inima sa dau 20-30 eur, sa ajung acasa si sa vad ca nu-mi place. In plus, nu aveam in plan sa-mi mai cumpar niciun produs de make-up, pentru ca in ultima vreme am primit multe pentru testare, iar aici lumea nici nu prea se machiaza. Intr-o plimbare in oras insa, am vazut ca se inchide o parfumerie, care anunta reduceri de 50%. Am intrat de curiozitate si in magazinul aproape gol deja nu mai aveau decat cateva parfumuri, accesorii si o multime de testere de make-up pentru ochi, ten, si buze. Toate rujurile Chanel, Lancome, Shiseido erau 5 eur, iar cele Artdeco 1 eur. Multe dintre ele erau neatinse. M-am codit daca sa iau ceva sau nu, gandindu-ma la factorul igiena atat de important. In trecut, cand am incercat niste rujuri de la acest magazin, vanzatoarea mi-a oferit o spatula de unica folosinta si o pensula pentru aplicarea rujului, deci acesta nu intra in contact direct cu buzele sau pielea de pe mana, acolo unde cele mai multe femei testeaza nuantele. Asa ca pana la urma mi-am facut curaj si am ales 5 nuante. Le-am folosit pe toate pana acum, iar pe cel din poza - Perfect Rouge nr. RS 347 de la Shiseido - l-am preferat in mod deosebit atunci cand am purtat o vestimentatie in nuante de turcoaz, verde sau albastru. Este foarte cremos si hidratant, nuanta este opaca, acopera complet dintr-un singur strat si are o rezistenta medie. Imi place mult, dar pozele de mai jos nu reusesc sa redea nuanta corecta, desi numai eu stiu cate zeci shot-uri am tras :))


  • am ajuns si la cartea lunii: The Reading Group - Elisabeth Noble. Am imprumutat-o de la o prietena care mi-a recomandat-o din toata inima, cunoscandu-mi deja gusturile in materie de literatura. Intr-adevar, este genul de carte pe care nu o pot lasa din mana, la care ma gandesc uneori cand conduc sau biciclesc, inainte de culcare etc. Este o carte despre relatii (de prietenie, de iubire, de familie) si despre alte carti, ocazie cu care am pus pe wishlist cateva dintre titlurile discutate. 5 femei, 12 carti si zeci de trairi si sentimente se imbina intr-o poveste foarte frumoasa despre importanta prieteniei. O recomand tuturor celor care iubesc cartile si prietenii :)
M-am lungit cam mult cu acest articol si as mai fi scris destul la unele dintre produse. Daca aveti intrebari despre oricare dintre ele, va invit sa comentati ;)


Comentarii

  1. deodorantul o sa-l incerc si eu! am luat un altul de la ei care nu mi-a placut deloc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos si curat ten ai,Ruxandra!!!!

    Cat imi place ce ai scris despre crema cu SPF! :p Doar pretul ma face sa mai aman achizitionarea ei, dar e cert ca o trec pe wishlist. Pe celalalt nu-l vad la noi sau poate nu m-am uitat eu bine, insa oricum merita incercat mai ales de catre tenurile mixte cu probleme daca spui ca ti-a curatat tenul asa bine...
    In sfarsit, doua produse care functioneaza!

    Imi face cu ochiul hidrolatul acela. ;) Si daca in combinatie cu spirulina, e minunat, iata un motiv in plus pt un city-break la Paris intr-un w-end. :P

    Pupiiici!
    Sa le folosesti cu placere pe toate cele prezentate in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment :) Arata bine, dar petele alea nu se lasa duse prea usor :(
      Nu stiu cat costa crema de zi, nici in lei, nici in eur, ca am comandat-o din SUA si mi-a adus-o un prieten impreuna cu altele. Am facut comanda mare, am prins toata gama Resist la reducere :)

      Serul cu hidrochinona si BHA nu este disponibil in Europa, din cauza legilor care interzic comercializarea produselor pe baza de hidrochinona. Deci se poate comanda numai din SUA.

      Spirulina si hidrolatul le poti comanda si de pe AromaZona, nu e nevoie de mers la Paris :)

      Pup, multumesc pentru urari si comentariu ;)

      Ștergere
  3. Este, chiar este nevoie de mers la Paris pt asa ceva... :P ... o plimbarică, pai cum - nu meritam?! :P
    Te relaxezi putin.... munca,munca... dar si cate o mica escapada,nu?:)
    Pup~

    RăspundețiȘtergere
  4. Produsele de la Paula´s Choice se pot comanda doar on-line? Oare pentru Germa caceva pentru obraz, oare cat ar costa porto-ul? Imi caut un fon de ten, o pudra buna, caci nu sunt multumita de produsele pentru obraz din gentuta mea cu schmacuri :( Tentul tau, draga R. arata ingrijit si in realitate, ai o fata foarte frumoasa. Cred ca aevoie de o consiliere live, in aceasta privinta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Ioana, se pot comanda doar online. Pentru Germania, din cate imi amintesc, transportul e 5 eur.
      Mi-am luat 2 mostre dintr-un fond de ten din gama Resist si-mi place foarte mult. Alte produse de make-up nu am incercat de la PC, dar pudra buna gasesti la Rimmel, Physician's Formula, essence, Clinique etc :)
      Multumesc pentru complimentul la adresa tenului meu :)
      Daca vrei consiliere live, stii unde ma gasesti ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare