[Preview] Noutati in teste (9)

Azi dimineata m-am trezit cu o lene ingrozitoare! Afara era inorat si frig si nu voiam decat sa stau in pat si sa citesc. Starea asta de dulce trandaveala a fost intrerupta de postas, care n-a fost nevoit sa sune de doua ori, pentru ca i-am deschis de indata :) Ma astepta cu 4 pachetele pe care aproape ca i le-am smuls din mana si repede am sarit sa le pozez. 

Abia la "shooting" mi-am dat seama cat de in urma am ramas cu postarile, vazand cate noutati s-au adunat de prezentat pe blog. E drept ca pe unele le-am mentionat deja, dar ca sa pastrez traditia, o sa le trec pe toate in revista cu mai multe sau mai putine prime impresii ;)


  • lacul de unghii 302 Cheeky Chic de la Astor mi-a placut foarte mult, desi nu am apucat sa-l port decat o singura data. Nuanta este foarte varatica, insa o sa ma dau din nou cu ea in perioada urmatoare, ca sa aduc putin soare in viata mea :)) Se usuca foarte repede (folosesc si un produs special, e adevarat) si rezista o saptamana intreaga fara sa sara urat de pe unghii. Anul asta am primit vreo 4 sau 5 oje, toate portocalii, dar aceasta este, de departe, preferata mea ;)
  • mascara Big and Beautiful Lovely Doll de la Astor nu am desfacut-o inca, pentru ca abia am inceput alta si inaintea ei am mai primit alta de la Be-Yu. Sunt foarte curioasa in privinta periutei, dar va trebui sa-mi potolesc cumva nerabdarea, pana termin ce am inceput.
  • chubby stick-ul 011 Feeling Feline de la Astor a devenit favoritul meu din momentul in care l-am primit. Mi-a placut foarte mult nuanta si efectul asupra buzelor mele: lucioase dar nu lipicioase, cu o aroma placuta de vanilie. 
  • quadul Eyemazing Effect NY City Girl 56C de la Manhattan a devenit si el, in scurt timp, fardul de ochi favorit in ultimele luni. Le folosesc in special pe cele doua de jos, in coltul extern sau pe arcada. Sunt destul de rezistente (cu primer pe dedesubt) si imi place ca nu ma umplu de fard pe obraji atunci cand le aplic cu pensula.
  • un alt produs cunoscut deja este serul pentru depigmentare Idealia Pro de la Vichy pe care l-am folosit zilnic de cand l-am primit. Initial, l-am aplicat dimineata si seara, dupa curatarea temeinica a tenului si inainte de crema de zi sau de crema de seara. Desi Corina ma avertizase de la bun inceput sa nu-mi fac asteptari prea mari in privinta depigmentarii, recunosc ca am fost putin cam dezamagita cand dupa vreo 2 luni de utilizare nu am observat mare lucru. Atunci am rarit folosirea lui la doar o data pe zi, seara. Ca serum insa este bun, contine antioxidanti, nu lasa film gras si nu am avut niciun fel de probleme cu el. Mi-a placut, dar nu-l voi cumpara daca vreau un produs pentru depigmentare.
  • gama pentru ingrijirea tenului Cellular Anti Age de la Nivea este ultima lansare pe piata a acestui brand, iar eu am avut sansa sa primesc toate produsele: crema de zi cu SPF 15, crema de seara, ser, crema pentru conturul ochilor. Pentru ca momentan folosesc alte creme de zi si de seara, n-am inceput decat serul si crema pentru conturul ochilor. Serul este ok, nu lasa tenul gras, imi simt pielea hidratata si nu am avut niciun fel de alergii. Crema pentru conturul ochilor insa ma cam pisca putin cand o aplic, de aceea nici nu o folosesc zilnic. Piscaturile dureaza foarte putin, nu mi se inrosesc ochii si alte neplaceri nu am. Insa asta ma face sa nu o privesc cu ochi (sic) buni :) Eu oricum nu mai folosesc de multi ani de zile creme speciale pentru zona ochilor si zau daca ma pot plange de riduri ;) Cremele de zi si de seara mai au de asteptat putin, asta daca nu le ofer cadou cuiva care se intelege cu produsele Nivea. 
  • gelul de dus cu lotus si lapte de bambus de la Isana l-am primit de la Rossmann si m-am plans aici ca nu prea-mi place. Din pacate, imi mentin parerea ca este un produs slabut... Pentru mine, cea mai importanta calitate a unui gel de dus este mirosul. Nu ma deranjeaza prea mult chimicalele din el pentru ca oricum le clatesc si nici faptul ca-mi usuca pielea, pentru ca pot folosi o crema de corp dupa dus. Acest gel insa nu are miros! Sau are unul care dureaza cateva secunde, dupa care pur si simplu dispare. De curatat curata ok, dar spuma nu face nici macar cu burete natural. In concluzie, nu-l recomand si nu stiu daca m-as incumeta sa cumpar vreun gel de dus Isana...
  • tot de la Rossmann am primit si scrubul Visibly Clear pentru ten gras/ mixt de la Neutrogena, pe care nu am apucat inca sa-l folosesc, pentru ca mai am de terminat scrubul de la The Body Shop care este la ultimele picaturi deja. I-am testat putin textura pe mana si mi s-a parut ok, nici foarte blanda, nici prea aspra. Are un miros usor dulceag de mere. Daca scrubul de la The Body Shop m-a tinut vreo 8-9 luni de folosire de doua ori pe saptamana, cred ca acest scrub de la Neutrogena nu voi reusi sa-l termin intr-un an...
  • mini parfumurile Near, Close si Stay de la GAP le-am primit inainte sa plec in vacanta si le-am castigat nu mai stiu la ce concurs. Ca tot vorbeam in articolul anterior despre produse travel size, acestea sunt perfecte pentru calatorii. Nu am apucat sa desfac niciunul dintre ele, desi ma roade curiozitatea, insa in acest moment am 8 parfumuri deschise si incerc sa termin macar unul dintre ele, inainte de a incepe altul nou. Categoric, anul acesta, cele mai multe produse primite au fost parfumuri si make-up :)))
Raman in zona de mini produse cu cele de mai jos:

  • un set complet de ingrijire TimeWise Repair de la Mary Kay pe care l-am luat cu mine in vacanta. Nu am avut cum sa-mi formez o parere despre niciunul dintre produse, dar nici nu pot spune ca am avut o experienta neplacuta, ca m-am umplut de bube sau mai stiu eu ce... Nu stiu mare lucru despre acest brand, decat ca se distribuie la fel ca si Avon sau Oriflame, prin reprezentanti.
  • un set pentru o saptamana cu Daily Energizer Cream de la Clarins, in formatul pe care l-ati mai vazut aici. Nici pe acesta, nici pe acela nu am apucat sa le folosesc, pentru ca neavand SPF nu le-am luat cu mine in concediu. Le-as putea folosi pe post de crema de seara, insa pentru seara am preferat mostrele de seruri pe care le aveam din alte dati. Nu inteleg de ce Clarins nu pune SPF in cremele de zi!
  • micutele astea au sosit chiar azi! 2 tubulete de 3 ml de ser Youth Renewal de la Lancaster, care cred ca ar ajunge pentru o saptamana de utilizare zilnica. Pana acum am mai avut cateva produse travel size de la Lancaster (luate de pe Strawberry) din gama Revolcanic care mi-au placut, dar nu m-au convins sa le cumpar full size...
Ma opresc aici, desi mai am cateva noutati la care ati tras cu ochiul mai devreme putin, daca ati fost pe faza ;) Pana la urmatoarea runda, spuneti-mi daca va tenteaza ceva de aici, daca vreti sa aflati mai multe detalii despre vreun produs anume sau daca ati folosit vreunul dintre cele enumerate azi.


Comentarii

  1. Foarte interesante produsele tale! Mi-ar placea sa stiu cum se comporta serumul Lancaster!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca reusesc sa-mi fac o perere pertinenta, o sa scriu despre el. Multumesc pentru sugestie ;)

      Ștergere
  2. Da, si mie imi place mult Chubby Stick-ul Astor. Gelurile de dus de la Isana au marea calitate ca sunt ieftine (Rossmann), dar nu poti avea mari pretentii de la acest produs. Desi cele cu Vitamina&Iaurt si eticheta Oko Test nu sunt chiar de lepadat, la nivelul marcii Dusch Das si de 3 ori mai ieftin. Scrubul de la BodyShop e super si lasa pe piele un film lucios, hidratant si nelipicios. Il iubesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este primul gel de dus Isana pe care-l incerc, de-aia sunt dezamagita. I-am luat maica-mii unul cu iaurt si etiketa Oko Test (cel alb), dar inca nu l-a folosit. CHiar sunt curioasa cum i se va parea, pentru ca mama are o piele foarte uscata...
      Da, e super tare scrubul de la TBS ♥

      Ștergere
  3. Si eu sunt super incantata de creionul Astor!
    Chiar ieri am vazut mini-parfumul GAP, varianta Stay, mi s-a parut absolut adorabila sticluta.
    Sa te bucuri de toate noutatile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca chubby stick-urile Astor au cei mai multi fani :)
      Multumesc pentru urari :)

      Ștergere
  4. Eram curioasa de Mary Kay, dar daca spui ca se distribuie prin reprezentanti... hmm... ma gandesc, o fi ca si calitate ca produsele Amway? (am auzit in general de bine despre ele doar ca n-am reusit sa testez niciunul din cauza preturilor, dar mai ales a lipsei unui reprezentant in zona mea)

    Astept cu nerabdare impresia ta despre crema Clarins si serumul Lancaster. Nici pe acestea nu am avut ocazia sa le testez. Sunt curioasa daca merita investitia... cred ca au preturi maricele.

    Cred ca o sa-mi iau si eu un chubby stick Astor, prea e laudat! :P

    Tzuc! Sa le folosesti cu spor si drag pe toate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu sa-ti spun mare lucru despre Mary Kay... mostrele au fost insuficiente si deocamdata am multe produse in asteptare, asa ca nu o sa cumpar nimic nou prea curand ;)
      Ce am incercat de la Amway a fost ok, insa nimic nu m-a dat gata...

      Da, sa-ti iei, sunt foarte faine, dupa cum vezi ;)

      Pup si eu si-ti multumesc pentru urari ♥

      Ștergere
  5. Hallo,
    sint impresionata inca odata ca folosim sau testam aceleasi produse in acelasi timp !
    Deci, chubby de la Astor nu-mi place deloc, l-am cumparat asta vara chiar cind au fost lansate si am tot incercat sa-l folosesc in diferite ocazii si situatii, insa pina la urma am decis ca nu-mi place. Mi se pare slab calitatativ, dureaza putin timp pe buzele mele, nu hidrateaza, nu-mi place nici macar culoarea (are o tenta portocalie iar eu urasc rujurile cu tenta portocalie), ce sa zic, ori il donez ori expira ca si altele prin vreun sertar.
    Gelurile de la Isana nu ma incinta, am avut unul si m-am lamurit si despre ele.
    In schimb imi place scrubul de la Neutrogena! L-am cumparat acum vreo 2 saptamini dintr-un impuls ( ce noutate! ) si dupa ce l-am folosit de vreo citeva ori pot sa declar ca-s multumita de raportul calitate/ pret. Miroase foarte placut, e delicat, parca-mi place chiar mai mut decit cel pe care-l foloseam inainte de la Clearasil. Eu nu-s fana exfolierilor prea dese sau prea puternice, asa ca scrubul asta si tenul meu deocamdata se impaca bine de tot.
    Din gama Idealia de la Vichy am avut citeva mostre de crema si BB crem si ambele, in mod special BB cream, erau prea uleioase pt tenul meu, asa ca nu m-au convins nici sa le cumpar, nici sa mai probez vreun produs Idealia. Oricum, au alte produse faine, cum ar fi apa micelara, fondul de ten Aerateint cu care mai echilibreaza balanta :))
    Te-am pupat, weekend frumos sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci gand la gand cu bucurie, Daniela :)
      Imi pare rau ca nu te-ai inteles cu Chubby Stickul de la Astor :( Poate nuanta aceasta nu ti se potriveste, mai bine incearca altceva. Pe mine m-a surprins placut, ca initial si eu am strambat din nas la culoare :))

      Ma bucur ca spui de bine despre scrubul Neutrogena, pentru ca mai am putin si-l voi incepe.

      Mie BB Cream-ul Idealia mi-a placut foarte mult, mai ales ca nuanta si finish. E drept ca e cam uleios, dar rezolv rapid problema cu servetele pentru matifiere ;)

      Pup, w/e placut si tie iti doresc! :)

      Ștergere
  6. Eu n-am avut (nevoie) de serul pentru de pigmentare., Vreau sa spun ca imi plac majoritatea produselor testate din gama Vichy dar asa cum ai vazut pe blogul meu m-am indragostit de serum 10.
    Cat despre depigmentare: nu stiu nicio crema pe lumea asta care sa - ti inlature petele mai ales daca-s mai vechi. Peelingul chimic nu si-l fac femeile ca le place lor sa sufere cu "fata arsa"cateva zile ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spuneam si la tine, cele 2 produse Vichy au fost singurele care mi-au placut. Daca-ti place serum 10 ia-l si vezi ce-i de capul lui :))
      Am incercat diferite peelinguri (AHA si BHA), dar totul a fost in zadar :( Probabil ca ma las pagubasa sau trec la bisturiu :))

      Ștergere
  7. Ai facut si peeling mediu cu laser sau cu alte solutii in cab de chirurgie estetica , anestezie superficiala pe zona respectiva? Ca nu ma refer la astea de 120 de euro din cabinetele de infrumusetare cosmetica....ci la cele medicale

    Nu stiu diferenta intre cele doua de mai sus- unul are ceva legat de...struguri si costa cam 120-150 euro sedinta?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit doar peelingurile Paula's Choice cu AHA si BHA. Sincera sa fiu, mi-e cam teama de procedurile intruzive. Zicala "Sufera baba la frumusete" nu mi se potriveste in totalitate :))

      O sa ma interesez totusi, poate am vreo revelatie ;)

      Ștergere
  8. AHA inteleg de ce au fost in zadar.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare