[Favorite] August 2013

Nu stiu cand a zburat luna august, nu stiu! In iunie si iulie m-am bucurat din plin de vara si nu am simtit ca timpul se scurge atat de repede. August insa nu-mi dau seama cand s-a dus si nici nu-mi vine sa cred ca suntem deja in septembrie, ca cel putin din punct de vedere calendaristic, a venit toamna :( Asa ca profit de aceasta postare sa mai simt, macar putin, vara 2013 - daca nu cea mai faina, cu siguranta una dintre cele mai faine veri ever ♥

Lasand melancolia la o parte, mai bine va prezint ceva interesant :)


Cateva noutati si cateva "vechituri" pe care le-am (re)descoperit si de care m-am indragostit in luna august, pe care vreau neaparat sa le mentionez pe blog pentru eterna referinta ;)


  • fardurile de ochi Eyemazing Effect - NY City Girl 56C de la Manhattan si Couture 330 Caribbean Sea de la Astor au fost cele mai folosite luna trecuta. Mono-ul de la Astor l-am primit acum doi veri si a fost preferatul meu in vara respectiva (i-am dedicat un review AICI). Quadul de la Manhattan l-am primit anul acesta in august, de la DM, si de atunci l-am folosit aproape zilnic. Le-am combinat intre ele si mi-au placut mult rezultatele. Sunt rezistente, dar este nevoie de un primer pentru a obtine nuantele din cutiute. Nu cred ca ma voi desparti prea curand de ele, imi plac mult!


  • chubby stick-urile de la Astor nu mai au nevoie de nicio prezentare; este plina blogosfera de laude la adresa lor si trebuie sa va spun ca ma alatur cu drag acestui trend. Am vazut multe nuante frumoase, ma tentau cateva, insa am preferat sa folosesc in continuare rujurile si glossurile pe care le aveam si sa aman achizitionarea unui nou produs similar. Pana cand am primit de la DM un pachet cu produse Astor, unul dintre ele fiind acest chubby stick in nuanta 011 Feeling Feline. La prima vedere, marturisesc ca am strambat din nas, dar odata aplicat, m-am indragostit de nuanta! Cred ca l-am purtat aproape zilnic, mai ales ca se potriveste de minune cu fardul turcoaz de la Astor (de mai sus). In plus, are o nuanta placuta de vanilie si este foarte cremos. Nu rezista foarte mult pe buze, insa imi place sa-l aplic des si in mai multe straturi pentru a obtine o nuanta mai puternica. Ma abtin cu greu sa nu-mi iau si altele, dar mi-am propus sa mai reduc din produsele de make-up, pentru ca s-au strans cam multe. 
  • lacul de unghii Perfect Stay de la Astor l-am primit in acelasi pachet de la DM si am vrut sa-l incerc imediat. Mi-a placut mult nuanta puternica, perfecta pentru vara si l-am aplicat si la pedichiura, care a ramas intacta cateva saptamani bune. Si pe unghii s-a comportat exemplar, a rezistat o saptamana fara sa sara absolut deloc si fara sa-si piarda din stralucire. In afara de asta, s-a uscat rapid, fara sa fie necesara aplicarea unui produs special. In aceasta gama am vazut multe nuante frumoase, insa momentan am atat de multe oje, incat nu mi-am mai luat una de nu mai stiu cand! 
  • fardul de obraz de la Kiko l-ati vazut mai demult AICI. Anul acesta am preferat insa sa renunt la maro si sa ating cu pensula doar partea alba si cea roz. Mi-a placut la nebunie ce am obtinut, asa ca l-am folosit zilnic. Pentru vara, mi s-a parut cea mai buna alegere, mai ales ca nu m-am bronzat deloc, asa ca maroul ar fi subliniat si mai mult albeata tenului meu.
  • serul pentru depigmentare Idealia Pro de la Vichy l-am primit tot luna trecuta si l-am folosit de atunci in fiecare zi, de cele mai multe ori si dimineata si seara, mai ales ca serul de la Paula's Choice s-a terminat si nu m-am hotarat sa cumpar si al treilea tub. Imediat ce l-am primit, am rugat-o pe Corina sa verifice ingredientele si sa-mi spuna ce crede despre formula: sunt sanse sau nu sa reduca petele de melasma (obsesia mea din ultimii ani)? Raspunsul ei nu mi-a dat sperante, asa ca am inceput sa folosesc fara asteptari prea mari. Sigur ca dupa 2-3 saptamani de folosire nu am observat estomparea petelor, insa mi-a placut mult senzatia lasata dupa aplicare, felul in care arata tenul meu zi de zi. Mi se pare ca se consuma cam repede (folosesc 2 pompite de 2 ori pe zi), se intinde usor pe ten si se absoarbe rapid, fara sa lase pelicula grasa. Daca n-ar fi aparut noul ser de la Paula's Choice cu acid azelaic, pe care vreau neaparat sa-l incerc, as fi cumparat acest ser de la Vichy. De la Corina am retinut insa ca are o cantitate buna de antioxidanti, asa ca daca va doriti un ser bine formulat si nu aveti niciun stres cu petele, vi-l recomand!
  • parfumul Flora - Gracious Tuberose de la Gucci este o veche dragoste redescoperita. Imi place la nebunie mirosul si felul in care ma face sa ma simt cand il port. Nu stiu ce as putea sa mai spun in plus, pentru ca gusturile difera, insa daca va plac tuberozele, acest parfum este un must have!
  • rasfatul mental in luna august mi-a fost asigurat de Minciuni pe canapea de Irvin Yalom, un cunoscut psihoterapeut american. Inca din adolescenta m-a pasionat psihologia si de atunci am citit o serie de lucrari de specialitate sau beletristica cu tenta psihologica, de autocunoastere etc. Romanul acesta mi s-a parut o minunata ocazie de a afla, intr-un stil cat se poate de haios, cum se desfasoara o sedinta de psihanaliza si la ce se gandeste un pshiholog in timpul sedintelor, precum si alte detalii interesante despre psihnologi (e si ei oameni :) ). Daca va pasioneaza subiectul, eu zic ca merita citita. Pe mine m-a captivat de la primele pagini si n-am lasat-o din mana pana n-am ajuns pe la jumatate. 
La final va las cu moaca mea de dimineata, unde puteti vedea in actiune fardurile de ochi, blushul si rujul prezentate mai sus. Poza nu este photoshopata, ci facuta cu mobilul folosind optiunea Beauty Face ;) 


Pana la urmatorul articol, va astept comentariile legate de produsele mentionate. Daca doriti mai multe detalii despre vreunul anume, shoot ;)


Comentarii

  1. Bear Huuuug!

    Cum am deschis postarea, ochii s-au fixat pe nuantele fardurilor..care imi plaaac foarte mult!! [in special monoul de la Astor! am un tricoul in acea nuanta,dar mi-as lua si o rochita de-as gasi... asa mi-este de draga!]

    De la Astor nu am nimic la capitolul make-up. Daca mai scrii despre prod. lor, cu siguranta le fac o vizita la standuri:) Am pus ochii mai demult chubby stick-urile lor... E chiar frumoasa nuanta respectiva pe buzele tale.;) Imi place si acel luciu subtil... zic eu ,care-s mai mult cu variantele mate :)

    Flora, parfumul, este 100% floral sau se simte si dulceag putin? sper ca nuuu...mie una-mi plac enorm cele exclusiv florale! tuberozele parca miros puternic,nu? dar placut per ansamblu.. Trebuie sa fie un parfum persistent. Cu prima ocazie o sa-l testez.

    Imi place ca incluzi intre preferate si cate o carte pe care o citesti. Cred ca aceea este o lectura placuta, relaxanta...mai ales daca totul e prezentat pe un ton haios. :)

    Si nu in ultimul rand, imi place mult tenul tau! Este ca de bebe!! :P really-really!
    Eu inca ma lupt cu niste urme postacneice si cu cate o pustula din cand in cand. Enervata,zzzilele astea chiar am mers la o farmacie pentru un preparat facut de ei... sper sa fie eficient...

    Te tzzzuc!
    Un w-end placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup, draga mea :) Multam pentru ditai comentariul, atat de tipic tie, de altfel ;)

      Imi plac mult toate produsele Astor pe care le-am folosit pana acum.

      Flora este floral, nu dulceag. Este puternic, dar varatic, nu greu. Sa-l incerci, daca-ti plac tuberozele ;)

      Da, incerc sa citesc constant, indiferent cat de mult sau putin timp am la dispozitie. Dam hrana si la creier, nu? :))

      Multam pentru aprecierile la adresa tenului meu, dar nu e chiar de bebe. Am zis, e datorita optiunii telefonului :)) As vrea eu sa am tenul acela :)))

      Sper sa-ti priasca acel produs de la farmacie!

      Te pup, w/e placut si tie! Maine dimineata plec la salzburg cu prietenii, abia astept! :)

      Ștergere
  2. Multumesc! :*

    Salzburg zici? Zzzuper fain!!! O sa aveti ce face/vedea acolo, sunt convinsa!
    Calatorie placuta! Si,pls, sa faceti multe poze prin oras, cred ca este foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cautam pe aici preferatele lunii septembrie dar cred ca n-au aparut inca.. :P Nici nu s-a incheiat luna si eu ...dupa ele! :)) Sper ca ti-ai luat ceva frumu' din Ro., multe tentatii si pe aici,nu-i asa? :P Abia astept sa ne povestesti in detaliu despre ce ti-a incantat simturile luna aceasta...;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu au aparut si nu stiu daca vor aparea. In concediu mi-am luat cu mine in bagaj numai mostre, ca sa nu ocupe loc in bagaj, asa ca nu am avut mai nicio descoperire.
      S-ar putea sa lipseasca, la fel ca si anul trecut :) Voi vedea.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare