[Preview] Noutati in teste (8)

Chiar daca luna trecuta n-am postat despre noutatile ajunse in beauty case, nu inseamna ca n-am avut parte de ele ;) S-au strans destule, asa ca azi voi scrie despre ultimele produse primite pentru testare. Sunt curioasa cate dintre ele sunt disponibile si in Romania.

  • dupa ce in iunie am primit BB Cream-ul Idealia de la Vichy, cei de la Cosmoty mi-au facut cadou o spuma de curatare a tenului din gama Purete Thermale tot de la Vichy. Oricat de mult m-a tentat sa o incerc imediat, am amanat-o pana ce termin gelul de curatare de la Eucerin. Am aruncat un ochi pe ingrediente si n-am gasit ceva sa-mi sara in ochi nici pozitiv, nici negativ. Din aceasta gama am mai incercat un demachiant 3 in 1 si un tonic (sau lotiune micelara, nu mai tin minte) si n-am avut niciun fel de probleme cu tenul, dar nici nu pot spune ca m-au impresionat cu ceva. Sper sa-mi placa aceasta spuma, pentru ca genul acesta de produs pentru curatarea tenului este preferatul meu.

  • luna trecuta am luat parte la o campanie de testare pentru plasturii de la Hansaplast, o companie de aici, renumita pentru produsele destinate ingrijirii picioarelor. Am primit un port-plasturi (si iata cum inventez un nou cuvant -:) ) si o multime de plasturi de diferite marimi. Cutiuta mi s-a parut foarte simpatica si mai ales practica, asa ca am pus in ea cativa plasturi si i-am facut loc in portfardul pe care il mut dintr-o poseta in alta. Astfel, i-am avut mereu la indemana, iar vara aceasta chiar mi-au fost utili. Cel mai mult mi-a placut faptul ca au culoarea pielii, deci nici nu se vede cand sunt aplicati. Sunt facuti dintr-un material asemanator siliconului, deci adera perfect pe piele si nu se simt la purtare. Producatorul promite vindecarea ranilor, dar eu nu am testat asta, pentru ca prefer sa las rana la aer sau sa aplic peste ea unguent de galbenele. In orice caz, ca metoda de prim ajutor cand aveam o batatura, mi s-au parut excelenti! O sa-i dau si mamei, ca ea este campioana la bataturi :(


  • cu ceva timp in urma, cei de la Nivea au schimbat ambalajul lotiunilor pentru corp, ocazie cu care au oferit cate o lotiune, prin tragere la sorti unui anumit numar de persoane. Nu stiu exact cati norocosi au fost, pentru ca aceasta campanie a durat aproape o luna cred. Eu insa am fost una dintre cei mai norocosi pentru ca, probabil din greseala, mi-au trimis doua lotiuni de corp :) Nu in acelasi timp desigur, ci la un interval de una sau doua saptamani. Una dintre ele va ajunge la mama, iar alta am inceput sa o folosesc imediat ce am primit-o, pentru ca untul cu aloe vera si ulei de masline de la Olive's Secret mi s-a parut cam gras pentru vara, iar aceasta lotiune are o textura foarte fluida si care intra rapid in piele. Este ok, dar nu mi se pare nemaipomenita si nu m-a convins sa o cumpar.
  • rujul Rival de Loop nr. 107 l-ati vazut deja la sectiunea IN & OUT, unde am mentionat ca are o nuanta cam de puternica, asa ca am amanat folosirea lui pentru mai spre toamna - iarna. Textura este mata, asa ca prefer sa-l aplic impreuna cu un balsam de buze, pentru ca nu am dau in vant dupa nuantele mate - nici pe buze, nici la ochi. Marca aceasta este disponibila numai in drogheriile Rossmann (de unde l-am primit) si cand am fost sa-l ridic am incercat toate nuantele din aceasta gama. Am oscilat intre 3 nuante - doua mai potolite si aceasta mai aprinsa - si, pentru ca am vrut sa incerc ceva nou, sa fac o schimbare in obiceiurile mele de a purta numai nuante care nu ies in evidenta (pentru ca prefer sa accentuez ochii, fiind purtatoare de ochelari), am decis sa o iau pe aceasta, mai turbata :) Sper sa-l port si sa nu ajunga la gunoi...
  • tot de la Rossmann am primit o crema de zi matifianta colorata de la Nivea - nu, nu se numeste BB Cream :))) Am incercat-o o data, pentru ca eram curioasa de nuanta si mi s-a potrivit. Dar nu are SPF, asa ca nu merge sa o port decat cu o crema care are. Pentru ca am deja doua BB Cream-uri incepute, pe aceasta am pus-o deoparte deocamdata. 
  • de la Bioderma am primit un set de mini produse - unele imi erau cunoscute deja (Sensibio H2O si crema cu protectie solara), altele nu - pe care le voi lua cu mine prin concedii sau cand dorm pe la vreo prietena. In general, am avut numai experiente placute cu acest brand, asa ca ma astept sa-mi placa toate.
  • mascara pentru volum Beauty Queen de la BeYu este primul produs de make-up pe care il incerc de la acest brand. Am primit-o in urma participarii la un sondaj pe pagina lor de Facebook, dar inca nu am desfacut-o, pentru ca a sosit exact in perioada in care am inceput mascara de la Chanel si mascara de la Victoria's Secret. Nu stiu cand ii va veni randul, pentru ca de obicei nu respect regula celor 6 luni de la deschidere.
  • in incheiere, ca de obicei, apare si un produs comestibil :)) De data aceasta este vorba despre un gem de piersici de la Zuegg, natural, fara conservanti si mai ales fara zahar! Dulceata cu paine si unt este una dintre placerile mele vinovate cand vine vorba de un mic dejun pe cinste. De regula, imi permit astfel de rasfaturi in concedii, cand incerc sa nu ma stresez prea tare de kilele pe care le acumulez inevitabil. Pentru ca a trebuit sa completez un chestionar cu impresii, am fost nevoita sa fac o exceptie de la dieta Dukan - pe care papilele mele gustative n-au regretat-o :)) Mi-a placut, mai vreau! :)) Nu am terminat tot borcanul, desigur, si cum in curand voi intra la consolidare, o sa-mi ofer din cand in cand un mic dejun dulce ;)
Si cam atat deocamdata. Stati pe aproape ca mai urmeaza! In Germania ploua bine cu produse, dupa se vede :)) Pana una alta, daca aveti curiozitati legate de vreunul dintre produse, just shoot ;)


Comentarii

  1. Foarte generosi baietii astia de la Rossmann :P zau asa , tot timpul iti trimit chestii. As vrea sa avem si noi asa cvea.Of , mi-ai facut pofta de clatite cu gemul ala...:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la Rossmann au mereu campanii de testare in cadrul carora ofera cate 2000-5000 de produse. Singura chestie e ca produsul se ridica din magazin, nu-l trimit prin Posta. Ceea ce mi se pare foarte bine gandit, pt ca de fiecare data mai cumpar cate ceva :))

      Slava Domnului ca nu ma dau in vant dupa clatite :)))

      Ștergere
    2. Cei de la Rossmann au mereu campanii de testare in cadrul carora ofera cate 2000-5000 de produse. Singura chestie e ca produsul se ridica din magazin, nu-l trimit prin Posta. Ceea ce mi se pare foarte bine gandit, pt ca de fiecare data mai cumpar cate ceva :))

      Slava Domnului ca nu ma dau in vant dupa clatite :)))

      Ștergere
  2. toate sunt grozave!sa te bucuri de ele

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/
    te astept si pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia acum am vazut postarea si ce crezi? mi s-a oprit privirea fix la.....
    gemul de piersici :)... yum-yuuuumyyyyy!
    Treb. sa fie tare gustos!!!!:)

    Sunt tare curioasa de acele produse Bioderma, mai ales ca se pot gasi si la noi. :P

    Rujul are o nuanta placuta (o zic eu care-s cu pastelurile :) mai mult), da' mi se pare chiar placuta. Bine ca e mat! astea mate parca arata mai bine decat cele cu particule shimmery,nu?
    Acelea niciodata nu mi-au placut. Daca vrem shimmer, au gloss-urile..nu? :)

    Sa ţii la indemana totusi cativa plasturi. Si eu-s campioana la bataturi si niciodata n-am la indemana vreunul cand ma aleg cu cate o "floricica" rotunjoara... :D

    Sper sa-ti placa si sa fie eficienta si lotiunea aceea Vichy. Imi place ambalajul! dar doar cu un fdt de la ei m-am inteles mai bine, restul... hmm... nu prea au facut ce au "promis".

    Tzzzuc!
    Sa le folosesti cu drag pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfff, pofticioasa ce esti! :)))

      Ma bucur ca-ti place nunata rujului. Si eu sper sa ma impac cu ea. Aici a venit deja toamna, asa ca in curand o voi incerca.
      Cum spuneam, nu-s fanul nuantelor mate, dar sunt dispusa sa incerc ;)

      Da, pai acum cu acel port-plasturi ii am mereu la indemana. Mai ales ca urmeaza sa-mi cumpar cateva perechi de incaltari ;) Asta daca am noroc sa gasesc ce caut, pentru ca mi-e f greu sa-mi gasesc incaltaminte care sa mi se potriveasca :(((

      Si eu sper sa-mi placa spuma de la Vichy. O sa dau raportul ;)

      Pup si multam pentru mesaj ♥

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare