IN & OUT - My Beauty Routine (11)

Luna asta stau cam saracut la capitolul consumate, asa ca zic sa le fac vant mai repede, nu inainte de a va povesti si voua cate ceva despre ele. Pe toate le-am folosit cu drag si spor, dar nu neg ca ma bucur cand am ocazia sa incep un produs nou, mai ales ca in ultima vreme am strans cam multe. 

  • dizolvantul fara acetona de la Ebelin l-am luat din curiozitatea de a testa si aceasta varianta, cu toate ca celelalte nu mi-au spus mare lucru. Ei bine, nici acesta nu a excelat cu nimic, ba uneori am simtit ca-mi usuca unghiile si cuticulele. Ce-i drept, curata mai bine si mai repede decat altele de la Ebelin.
  • asa ca m-am intors rapid la dizolvantul meu preferat de la Isana. Am pastrat recipientul de la Ebelin, ca este mai usor de manevrat, insa in mod clar Isana ramane the best din ce am incercat pana acum. Probabil ca ii voi ramane fidela.
  • mascara Hollywood Lashes de la Rival de Loop am primit-o de la Rossmann si mi s-a parut proasta de tot. E drept ca in articolul despre mascara de la Chanel ati inteles care este problema cu genele mele. Putine rimeluri reusesc sa faca ceva cu genele mele, din pacate.
  • mascara Beauty Rush de la Victoria's Secret am primit-o de la fratele meu anul trecut, cand a fost intr-o calatorie in America. Eu il rugasem sa-mi aduca un iPhone si el mi-a adus un rimel :)))) Surprinzator, nu este foarte slaba, ba uneori obtin culoare, volum si rasucire fara prea mult efort. Ca si mine, genele mele au o personalitate puternica, asa ca sunt zile in care nu reusesc sa fac nimic cu ele, oricate miscari as face si orice produs as folosi. 
  • rujul nr. 203 de la Rival de Loop l-am primit tot de la Rossmann si mi-a placut tare mult, chiar daca rezistenta si acoperirea nu au fost cine stie ce. Insa a avut o culoare tare placuta si l-am putut purta in multe situatii, pentru ca se potrivea cu majoritatea machiajelor si tinutelor mele. 
  • i-a luat locul tot un ruj de la Rival de Loop, si acesta primit de la Rossmann - nr. 107. Nuanta este cam puternica, asa ca am amanat folosirea lui mai spre toamna. L-am incercat de vreo doua-trei ori si acesta pare sa aiba o acoperire si o rezistenta mai puternice. Minusul este ca are o textura cam uscata, (nuanta este mata), asa ca prefer sa-l aplic deasupra unui balsam (sau sa aplic balsam peste ruj). 
  • gelul de curatare a tenului Normalizing Cleanser de la Paula's Choice m-a tinut cateva luni bune, folosit zilnic (de cele mai multe ori doar seara). Au fost zile in care mi-a placut mult si zile in care nu mi-a placut deloc. Stiu ca nevoile tenului se schimba in functie de multi factori si cred ca si-a facut treaba: a curatat foarte bine, uneori fara sa-mi simt tenul uscat si mi-era suficienta o cantitate micuta de produs ca sa faca multa spuma.
  • l-am inlocuit cu faimosul Gentle Hydrating Cleanser de la Eucerin, pe care l-am inclus deja la favoritele lunii iunie. Imi place mult si cred ca si acesta ma va tine destul de mult timp. Ce am observat si mi-a placut este faptul ca este atat de bland incat nu irita ochii daca intra in contact cu ei. I-am tinut deschisi cateva minute bune cat aveam spuma pe ten, timp in care a trebuit sa raspund la telefon :))
  • blushul Rose Plein Vent de la Guerlain l-am inclus si in primul meu Project 10 Pan. Dupa cum se vede treaba, nu am reusit sa-l termin complet. Cu acest blush am avut o relatie love & hate, pentru ca aveam dati cand imi placea la nebunie, dar si zile in care mi se parea ca arat ca un clown. Din pacate, tind sa-l bag la categoria dezamagirilor si m-am bucurat cand i-am gasit un inlocuitor cu care ma inteleg perfect ori de cate ori il aplic.
  • este vorba despre blushul de la Artdeco din editia limitata Tribal Sunset. De cand l-am primit, l-am folosit aproape zilnic si nu ma satur de el! Mi se pare ca se potriveste cu orice tinuta, orice machiaj si chiar orice sezon, nu doar vara. O sa vad cum arata pe toamna-iarna si sper sa nu fiu nevoita sa-mi iau altul, pentru ca atunci cand vine vorba de cumparat fond de ten si blush sunt absolut ingrozita :(
  • gelul de dus Love your Planet l-am primit de la Rossmann si mi-a placut la nebunie, din toate punctele de vedere. Mirosul este superb (flori de soc), nu usuca deloc pielea, face spuma si curata cu blandete. O sa iau si alte variante cand voi termina ce mai am, ca s-au strans cam multe.
  • l-am inlocuit cu Floramin primit de la Complex Apicol Veceslav Harnaj despre care am zis deja ca-mi place tare mult. Miroase placut, face multa multa spuma chiar si cu o cantitate mica de produs si curata fara sa usuce pielea. M-am cam repetat, dar asta-i adevarul :)
Cam atat am terminat luna trecuta. Ati folosit vreunul dintre produsele de mai sus? Va tenteaza ceva?


Comentarii

Postări populare