[Review] Le volume de Chanel

Dupa ani de zile in care am incercat zeci de tipuri de mascara - si mai ieftine si mai scumpe - nu am crezut ca voi gasi vreodata una care sa ma faca sa spun WOW de la prima aplicare. Ei bine, zilele trecute, miracolul s-a intamplat! :) Cred ca am mai mentionat pe blog ca niciodata nu am fost multumita de genele mele: scurte si drepte, imposibil de modelat sau de oferit volum cu orice tip de mascara as fi incercat. Intr-o vreme, mi-am dorit foarte mult vestitul clestisor pentru gene de la Shu Uemura, insa pentru ca nu l-am gasit in magazinele online de pe care obisnuiam sa comand, am renuntat la idee si m-am impacat cu gandul ca genele mele sunt asa cum sunt si ca nu are sens sa mai investesc in mascara scumpe. Funny fact: ultimele 5 mascara le-am primit, nu le-am cumparat, deci intr-un fel nici n-am avut de ales :)



Cu ceva timp in urma m-am abonat la newsletterul unei reviste pentru femei de aici, ocazie cu care am primit aceasta mini mascara Le Volume de Chanel. Initial, am vrut s-o pun deoparte, pana termin ce folosesc in prezent (Hollywood Lashes de la Rival de Loop - primit de la Rossmann). Curiozitatea insa m-a facut s-o incerc chiar a doua zi dupa ce am primit-o ;) Si, asa cum spuneam la inceput, dupa ce mi-am rimelat primul ochi am fost uimita! 

Ca sa intelegeti de ce, aruncati un ochi la pozele de mai jos:
  • genele mele naturale:
  • cu Hollywood Lashes de la Rival de Loop:
  • cu Le Volume de Chanel:

Ma uitam in oglinda si nu-mi venea sa cred :) In plus efectul s-a pastrat pana la sfarsitul zilei. Cu alte rimeluri, efectul dura o ora - doua sau chiar cateva minute, dupa care genele reveneau la pozitia lor normala, adica tintind in jos :( 

Peria este un pic cam mare pentru ochii mei mici si fiind nou-nout, normal ca m-am cam mazgalit un pic :)) 



M-am indragostit de aceasta mascara si o vreau, chiar daca ma asteapta altele doua neincepute. Numai ca mi-as dori sa incerc varianta mov (# 30 Prune), pentru ca intr-o vreme am purtat doar mascara mov sau maro si imi place cum se vad ambele nuante. Uneori, negrul parca inaspreste si imbatraneste, insa fiind purtatoare de ochelari de vedere, l-am preferat pentru a evidentia ochii in spatele lentilelor (uneori heliomate). 

Ce parere aveti despre aceasta mascara? Ati incercat-o, va tenteaza? Care este mascara voastra preferata?


Comentarii

  1. Prima la comentarii :)))
    Din experienta mea era aproape imposibil sa spui altceva despre un produs Chanel, in mod special despre un rimel !Ma bucur ca-ti place atit de mult si ca in sfirsit ai gasit rezolvarea problemei tale cu genele!
    P.S
    Daca probezi cremele, fondul de ten sau parfumurile Chance sau Allure intri si tu in ”club”... nu te sfatuiesc sa risti! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, asa te vreau! :))

      Parfumurile le cunosc si-mi plac, restul nu am incercat. Dar ma tentezi cu randurile tale ;)

      Ștergere
  2. Wow, dupa imaginile tale chiar ma tenteaza! :D arata super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place si ca se observa diferenta :) Daca ti-l iei, sa vii sa-ti dai cu parerea ;)

      Ștergere
  3. M-am gandit si eu intr-o vreme la ea, dar asa cum spui si tu mai am vreo 5 rimeluri acasa, dar sa stii ca m-ai convins si cand mai termin din ele sigur mi-o cumpar si pe asta. Merci de review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am 2 incepute si 2 sigilate, dar tot vreau sa mi-o iau, pe grena, asa cum am scris in articol. Sunt mult prea impresionata de efectele sale, asa ca nuam rabdare sa astept atat :))

      Cu mare placere! :)

      Ștergere
  4. Desi la cap. cosmetice pe mine nu ma impresioneaza Chanel, tre' sa recunosc ca efectul creat de periuta acestui produs e chiar wow! bravo lor!
    Daca ma intrebi, tu de fapt iti subestimezi sprancenele din dotare :P,caci daca nu aveai o baza buna, putea sa puna Chanel si aur in rimel ca n-avea ce amplifica. :) Raman la parerea ca periuta face diferenta.
    Iti sugerez sa incerci rimelurile Maybelline - preferatul meu este the Falsies, iata-l si aici: http://www.andazelenca.com/2010/12/test-rimeluri-maybelline.html
    Nu-i asa ca arata bine?

    Chanel insa are un produs absolut exceptional din punctul meu de vedere, pe care sper sa nu-l retraga de pe piata ever. Merita fiecare banut: apa de parfum Coco Mademoiselle! Looove it!

    Tzzzuc pe tine !
    O seara vesela! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu, sprancenele nu mi se subestimez, imi plac chiar foarte mult, desi mereu se zbarlesc :)))

      Am avut si rimeluri de la Maybelinne :)) Falsies, nu, dar altele. Deocamdata nu ma mai tenteaza alta mascara decat cea de la Chanel.

      Sigur ca am avut si eu Coco Mademoiselle si intr-adevar, este ♥ Din pacate l-am mirosit pe f m persoane, asa ca am renuntat la el. Imi doresc sa miros deosebit :)))

      Te pup si da, am o seara vesela, pentru ca iti scriu la partea a doua, daca ma intelegi... :))

      Ștergere
  5. WOW, cat de mult le-a alungit si cat de dese par . M-am uitat la pret, care este mare, dar deh, Chanulul tot Chanel. Cred ca decat 3 rimeluri la 40 de lei, mediocre, mai bine strangem banutii si luam ceva bun.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Ce ametita sunt, am scris sprancene! lol Se vede ca am adormit spre dimineata , unii se trezeau cand 'schimbul doi' facea pasi catre dormitor la mine in casa, azi. :)))

    Cand am citit 'partea a doua', instantaneu imi zic... aoleu!!!:))
    Dar, abia astept noutatile! :P oricum, selecteaza ce e de punctat,stii tu, ca sa mearga mai repede. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam eu ca la gene te referi :)) Am vazut cand mi-ai scris pe FB, dar m-am obisnuit sa-mi scrii numai la ore din-astea mici ;)

      Selectez, n-avea grija :)

      Ștergere
  7. ps: Cu Chanel-ul, intr-adevar, nu-i de purtat zilnic...da' cand o faci, te simti speciala... e tare placut si persistent.
    Mama unei amice toata viata ei a purtat si inca o face, Chance no.5. Cand e ziua ei, asta ii este cadoul :), se stie! :) Mie insa mi se pare cam tare, lemnos...spicy,de iarna mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  8. Este placut si persista, asa e.
    Chanel no.5 vrei sa zici? E fain, dar nu e genul meu, mai degraba al maica-mii. Intr-o perioada asa visam si eu, sa am un singur parfum, care sa fie semnatura mea olfactiva. Acum am vreo 10 parfumuri :))) Am renuntat la semnatura :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Scuze pt lungimea msj-ului, trebuia sa fi dat reply pe mail... cand am deschis azi Fb-ul m-am uitat sa vad daca am fost coerenta :))
    Toata saptamana a fost o harababura totala la mine si cu somnul si cu activitatile. Am fost in 'sedinta' pana spre dimi :)) in plus cu acea stare de nervi capatata inca de dimineata, da' m-am calmat si resemnat deja. C'est la vie! trebuie luata ca atare.
    Problema e ca daca, in general vb, nu te mai implici si devii indiferent la toate, cica nu esti motivat, n-ai energie, entuziam, optimism... gata cu 'goal oriented person':)), cum o dai, ca tot nu-i bene:)) da' macar sanatosi sa fim! ca de suturi, ne ocupam pe parcurs..:)) nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti face griji, stii ca-mi plac mesajele lungi. Cu timpul stau cam prost, dar de raspuns raspund oricum, ai vazut :) Chiar si cu cateva luni intarziere ;)
      Imi pare rau ca te-ai enervat, sper sa se rezolve lucrurile in avantajul tau.

      Ștergere
  10. da,no.5
    Eu tot la cel de la Givenchy - Very Irresitible/Sensual am ramas. Mai am Organza tot de la Givenchy - miroase f fain si acesta, dar e mai de seara si unul de la Yves Rocher - CUE, de zi...M=ar mai tenta unu' de la Lancome da' am impresia ca nu prea persista...
    L-as ca-i bine ca ai multe, abia diversifici, nu te plictisesti de ele... Mi-ar placea sa am atatea: ar fi cate unul pentru fiecare zi din saptamana si rezesve :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e placut si cel de la Givenchy ♥ Si Organza e fain, dulce si greu, mai degraba de iarna. Pe cel de la Yves Rocher nu-l stiu.

      Nu-ti imagina ca le rotesc chiar zilnic :) Am vreo 3 nedesfacute chiar ;)

      Ștergere
  11. Arata absolut minunat, iata un produs scump care isi merita bani! :)
    Eu nu pot spune ca imi place vreun rimel anume, am avut unele bune de la Oriflame, Essence, Yves Rocher. Cat timp da volum si arata bine pana seara, eu sunt multumita :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Georgiana, ma bucur ca observi diferenta :) De la oriflam am avut un rimel mov care mi-a placut, dar nu oferea volumul acesta fabulos nici pe departe.
      De la Essence am avut unul singur (cel roz) si nu mi-a placut aproape deloc :(

      Ștergere
  12. Sa-l porti cu placere. Efectul e intr-adevar wow.
    Mihaela Adriana

    RăspundețiȘtergere
  13. Il am si eu, dra nu sunt atat de incantata de el ca tine, parca nu alungeste destul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt multumita de tot ce-mi ofera aceasta mascara. Dar te inteleg, nu exista rimel care sa satisfaca toate asteptarile :))

      Ștergere
  14. Eu am avut acum cativa ani un Inimitable, tot Chanel. Mi s-a parut mai prost si decat un Miss Sporty sau eu stiu ce alta marca foarte ieftina. Intai am suspectat sephora din care il luasem ca l-a tinut in conditii neportivite si s-a uscat, saracul. Dar cand am dat un search pe Google mi-am dat seama ca erau si alte persoane complet nemultumite de el. Insa, vazand pozele tale, rimelul asta chiar ma tenteaza! Daaaaarrrr, nu il iau din Romania. Am zis!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madalina, multumesc pentru vizita si comentariu, te mai astept :)

      Asa cum spuneam mai sus, nu s-a inventat rimelul care sa multumeasca toate genele :) Si despre acesta am citit pareri negative. Daca-l incerci, sunt curioasa cum ti se va parea ;)

      Ștergere
  15. Am primit si eu o mostră de la Sephora.Chiar e wau

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare