[Preview] Noutati in teste (6)

Am observat ca genul acesta de postare are mare succes la cititori, asa ca mi-am facut un obicei ca aproape in fiecare luna sa va arat ce produse primesc spre testare sau le castig pe la diferite concursuri. Majoritatea sunt produse recent aparute pe piata, asa ca nu strica sa ne clatim putin ochii si sa ne actualizam wish-list-urile, nu-i asa? :)
In ultima vreme, norocul nu m-a ocolit, asa ca am intrat in posesia multor produse cosmetice si nu numai. Nu am inceput sa le folosesc pe toate, pentru ca incerc sa nu deschid mai multe produse similare in acelasi timp. Uneori sunt nevoita sa o fac, pentru ca de regula, produsele primite la testare vin insotite de un chestionar pe care trebuie sa-l completez si nu am cum sa o fac "orbeste" :) Alteori insa nu am niciun fel de obligatie, asa ca pot amana utilizarea pana la momentul potrivit. 

Asadar, cateva cuvinte (sau mai multe, acolo unde este cazul) despre produsele care mi-au invadat baia sau dulapiorul de stoc :)

  • In Dusch Body Milk-ul de la Nivea nu este un produs obisnuit. Este prima lotiune de corp care se foloseste dupa dus, IN dus, dupa care se clateste, iar pielea ramane moale, hidratata si parfumata, la fel ca dupa aplicarea unei lotiuni de corp. Nu m-am dat niciodata in vant dupa produsele Nivea, mai ales dupa cele pentru ten, pentru ca am avut cateva neplaceri in urma utilizarii lor. M-am inscris la campania lor de testare din curiozitate sa incerc un produs care mi se pare ideal pentru lenese sau pentru cele care nu au prea mult timp la dispozitie pentru aplicarea unui lapte de corp dupa dus. Acest lapte este pentru corp ceea ce balsamul (conditioner) este pentru par. V-am starnit interesul? Sper ca da, pentru ca am de gand sa-i dedic un articol intreg! Nu de alta, dar dupa doar cateva folosiri, pe mine m-a convins acest produs! ;)

  • peria de dinti electrica Pro Clinical C600 de la Elmex/ Omron a venit cu 4 luni intarziere, din pacate. De Craciun, l-am rugat pe Mos sa-mi aduca o perie de dinti electrica, iar Mosul, darnic si ascultator ca de obicei, mi-a adus un Oral B de care sunt foarte multumita deocamdata. Capetele se pot schimba, deci o perie poate fi folosita de intreaga familie, fiecare membru avand propriul cap de perie. Asa ca in acest moment peria nu are un stapan si probabil o voi face cadou cuiva. Arata foarte frumos si pare a fi mai desteapta decat Oral B-ul meu, pentru ca are 4 programe de curatare diferite si este dotata si cu un etui pentru calatorii.
  • parfumul Sweet Times de la Mel Merio l-am castigat de la Rossmann, care saptamanal organizeaza campanii de testare pentru produsele comercializate in reteaua lor. Am pierdut deja numarul de parfumuri pe care le am in acest moment, dar nu m-am putut abtine sa nu-l desfac sa-l miros. Ma asteptam, de ce sa nu recunosc, la un parfum ieftin si comun. Cu toate astea, imi place cum miroase si rezista destul de mult. Este dulceag-fresh si merge mai degraba la tinutele sport sau casual, de week-end. 
  • acum cateva luni, s-au lansat in Germania produsele pentru par Aussie. Eu n-am auzit de ele pana acum, dar din cate am citit pe blogurile nemtoaicelor, este o marca recunoscuta, cu traditie. Pentru ca sampon si balsam mai am pentru o buna perioada de timp, m-au tentat tratamentelor lor si in urma cu vreo doua-trei saptamani, mi-am luat un pliculet cu masca 3 Minute Miracle din gama Reconstructor. L-am folosit in aceeasi zi, dupa samponare si trebuie sa va spun ca mi-a placut la nebunie! Mi-a lasat parul stralucitor si cu volum, desi ultima data ma vopsisem cu aproape trei luni in urma si stiti ca am probleme si cu caderea parului. Nu stiu, parca l-a infoiat, dar nu arata ca o claie fara forma, ci foarte frumos si ingrijit. Mi-am promis ca mi-o voi lua curand, iar intre timp am mai primit de la ei un pliculet, pe care il voi folosi diseara ;) Abia astept sa incerc si alte produse Aussie, cred ca mi-ar placea mult.
  • despre samponul revitalizant de la Isana primit de la Rossmann, am pomenit deja AICI. Imi place, il folosesc deja de ceva vreme si nu am nicio nemultumire legata de el. Face spuma, curata bine, miroase frumos, nu ingrasa parul, ii confera stralucire si degreseaza eficient mastile capilare cu uleiuri vegetale. Produsele Isana nu-s deloc scumpe (Isana este in Rossmann ceea ce e Balea in DM), asa ca eu zic ca-si merita banii pe deplin.
  • ramanand in zona parului, m-am gandit sa va arat noile mele arme de luptat impotriva caderii lui. Acestea nu le-am primit, ci le-am cumparat, pentru ca deja m-a cam cuprins disperarea. Despre Priorin (Bayer) am aflat de la una dintre cititoarele dragi ale blogului care mi-a povestit experienta ei cu acest produs si eficienta lui in tratarea caderii parului. Asa ca mi-a dat sperante, mai ales ca nu am observat niciun efect in urma suplimentelor speciale pentru par de la Das Gesunde Plus si Doppel Herz. Nu este un produs ieftin: 120 de capsule costa 34 de eur (in DM, ca-n farmacii ajunge si la 40 eur), dar se adreseaza in special femeilor si am citit review-uri mai mult decat pozitive, asa ca pretul nici nu a mai contat. Recomandarea este ca tratamentul sa dureze cel putin trei luni (de aceea am insemnat pe cutie data la care am inceput administrarea lui), iar cutia de 120 de capsule este, suficienta pentru 40 de zile, intrucat iau 2 capsule dimineata si 1 seara. 
  • tonicul capilar de la Alpecin l-am luat odata cu Priorin-ul, lunea trecuta, tot din DM. Se recomanda aplicarea zilnica si dupa fiecare spalat pe cap, insa eu il aplic in al doilea caz, pentru ca mi-e teama sa nu-l ingrase daca-l aplic zilnic... Efectul este si fain si mai putin fain. Fain este ca parca il ridica de la radacina (cam asa cum ar face-o spuma pentru volum, de exemplu) si arata foarte voluminos, deci nu mai am stresul ca mi se vede... chelia :) Mai putin fain este faptul ca de fiecare data ma trezesc cu parul fara nicio forma sau in toate directiile si-s obligata sa-l indrept cu placa. Chiar daca folosesc placa, parul isi pastreaza volumul, insa eu nu vreau sa adaug inca o trauma, ca doar incerc sa-l hranesc cum pot si sa-l protejez cat mai mult de orice agresiuni externe. O sa-l aplic si in alte zile decat in cele in care ma spal pe cap, sa vad ce efecte are sau daca beneficiile apar mai rapid. 
  • asa cum v-am obisnuit in ultima vreme, imi inchei postarile de acest gen cu produse ne-cosmetice. Pentru ca blogul se refera la placerile zilnice (care nu-s neaparat de natura cosmetica), am decis sa le includ si pe acestea. De asta data este vorba despre ceaiurile Messmer, pe care le ador! Nu am vazut aceasta marca in Romania, din pacate, dar daca in calatoriile voastre in afara le vedeti sau ma cititi din Germania, nu ezitati sa luati macar o cutie. Au o multime de combinatii, care de care mai parfumate, aromate si savuroase ♥ Aceasta cutie contine o selectie de 5 mixuri diferite, cu cate 2 pliculete de fiecare, numai bune pentru carafa mea de 750 ml de la serviciu. Intr-adevar, fiecare inghititura de ceai este o calatorie pentru simturi :)
Atat pentru astazi, pentru ca zilele urmatoare mai astept cateva colete :) Pana apuc sa scriu despre ele, spuneti-mi daca va doriti sa cititi in mod special despre un anumit produs de mai sus, daca aveti recomandari de produse similare si... tot ce mai vreti voi :)


Comentarii

  1. eu folosesc ulei de cocos dupa dus, il aplic pe pielea uda si apoi clatesc, este minunat efectul, nu mai am nevoie de lotiune dupa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit si eu intr-o vreme uleiuri pentru corp, tot asa le aplicam dupa dus, pe pielea umeda. dezavantajul lor este ca trebuie sa stai sa se absoarba in piele si daca esti pe fuga (dimineata) sau mori de somn (seara), nu prea iti vine sa mai astepti nici macar o secunda ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apropos de uleiuri: Ultima data m-am epilat pe picioare cu un aparat de ras si cu ulei [imi place cu uleiul, nu se mai irita pielea..], a trebui sa ies rapid din casa...
      Oh, picioarele mele = magnet pentru praf au fost in acea zi!!! Cand am revenit acasa, ziceai ca-s taciune in zona gleznelor...invatatura de minte! :)

      Ștergere
    2. Uite exact asta pateam eu cand ma duceam sa ma epilez, iar cosmeticiana ma ungea cu ulei dupa ce termina cu smulsul. Ieseam afara si ma umpleam de praf. Cea mai recenta intamplare de genul asta a fost chiar in vacanta de Paste, in care desigur ca am profitat sa ma epilez la un pret de nimic in comparatie cu preturile practicate aici.

      M-a dat cosmeticiana cu ulei, ca de obicei, dupa care m-am imbracat (purtam pantaloni negri de in) si am plecat sa-mi vad de treburi. La un moment dat, m-am pus pe un scaun, picior peste picior, si atunci am observat negreala din jurul gleznelor! Am ramas interzisa, nu stiam unde sa ma ascund de rusine, desi nu stiu daca si cine a observat :))

      Ștergere
    3. Asadar, ti s-a intamplat si tie.
      Credeam ca n-am inlaturat eu uleiul bine. Am impresia ca doar am tapotat usor cu un prosop de bumbac. Poate daca insistam cu unul de hartie, rezultatul era altfel... si totusi, n-as crede. :))
      Poate ca este mai bine sa evitam uleiul cand nu suntem acasa.:)
      Pup u!

      Ștergere
    4. Nu, pentru mine uleiul nu mai este o optiune decat seara ;)

      Ștergere
  3. Si eu am citit multe lucruri bune despre Aussie si mi-am cumparat un sampon si un balsam. Cred ca sunt cele mai proaste produse folosite de mine vreodata, din pacate.Ma bucur sa vad ca tu te intelegi bine cu ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O singura data m-am spalat cu samponul pentru volum si n-am observat nimic in neregula. Ba chiar mi-a placut ca nu l-a incurcat si deci n-am fost obligata sa folosesc balsam. Dar tratamentul asta mi s-a parut bestial! Daca gasesti pliculetele, incearca macar unul, poate o sa-ti placa ;)

      Ștergere
  4. Ce mi-ar placea sa aduca si in Romania lotiunea Nivea :(
    Ah, iar ceaiurile Messmer sigur nu se gasesc in tara fiindca le-am cautat eu de m-am plictisit, inclusiv in farmaciile care mai aduc ceaiuri de tot felul. Am primit cadou de la Simona-Vintage o cutie si de atunci sunt indragostita de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai poate o vor aduce, de ce sa nu? :)

      Ma bucur ca-ti plac ceaiurile Messmer, dar imi pare rau ca nu sunt disponibile si-n Romania. Poate candva... :)

      Ștergere
  5. Am vazut un balsam Aussie cadou la o revista, dar nu stiu de ce nu l-am cumparat atunci. Dupa nici nu l-am mai gasit. Crema de la Nivea nu mi se pare ceva inovator, din descrierea ta pare a fi asemanator unui gel de dus crema care pana la urma face aceeasi chesti. Cred ca este vorba mai mult de marketing. Si mie a inceput sa imi cada din nou parul din cauza stresului, voi relua tratemtentul Gerovital desi nu imi face placere deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde ai vazut revistacu Aussie? In Ro sau in afara? Ar fi fain daca s-ar gasi produsele si-n Ro ;)

      Nu, laptele de la Nivea nu are si rol de curatare, ci doar de hidratare. Numai ca se clateste dupa aplicare. La fel ca si balsamul de par. Nu iti speli parul cu el, nu? Sampnul este cel care curata parul. Asa si acest lapte: curata corpul, dupa curatare. Mie mi se pare o super idee :)

      Ce tratament de la Gerovital folosesti pentru caderea parului?

      Ștergere
  6. M-ai facut curioasa cu body milk-ul Nivea. :P Eu-s fan Dove... au inceput pana si sampoanele lor sa-mi placa :)), dar Nivea suna bine, dupa descrierea de mai sus. ;)

    Pls, sa scrii si despre experienta ta cu produsele pentru par pe care ti le-ai luat. Sunt curioasa daca acele capsule sunt eficiente. Eu prin toamna si acum, primavara am avut cate o sesiune de cadere masiva a parului...
    Am luat multivitamine, degeaba...!! Pana la urma, am inceput sa beau zilnic ceai de urzica [2-3cani/rau la gust, stiu, dar m-am obisnuit...] si apa de tarate [inmuiam o lingura seara, la culcare si dimi. beam apa... iar ziua, uneori, adaugam in mancare si taratele]. Treptat, caderea parului s-a diminuat...
    Oricum, .. dieta, stresul, lipsa somnului ...toate, isi pun amprenta. Sper sa se rezolve problema sau sa se amelioreze si in cazul tau! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi placeau gelurile de dus Dove inainte de nebunia bio :) Produse pentru par nu am incercat de la ei, deci nu stiu ce sa-ti spun.

      Sigur ca o sa dau raportul la efectul suplimentelor pentru par, mai ales daca vad schimbari majore. Dar mai dureaza ;)

      Mie imi place ceaiul de urzica, e bun si la slabit ;) Diuretic adica.

      Si eu sper sa-mi rezolv problema caderii parului, iar deocamdata nu mai sunt asa stresata. Nu stiu de ce, sunt optimista datorita acestor produse... sa vedem cat ma tine aceasta stare :)

      Ștergere
  7. Si eu am inceput sa iau Priorin,si din cate am citit pe cutie se ia o capsula in fiecare zi nu 2 sau mai multe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se iau 3 pe zi timp de 3 luni de zile in cura tratament pentru caderea parului. Dupa cele 3 luni, se ia cate una pe zi pentru mentinere. Eu asa am procedat si am vazut rezultate.
      Continui sa iau cate una pe zi.

      Ștergere
    2. Se iau 2 de dimineata si unul seara...scrie pe cutie :)...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare