[Favorite] Martie 2013

Iata ca a trecut inca o luna, asa ca e momentul sa va prezint favoritele lunii care tocmai s-a incheiat. La sfarsitul postarii anterioare dedicate favoritelor lunii va spuneam ca urmeaza sa incep cateva produse si speram sa am cateva revelatii, ceea ce s-a si intamplat. 


Nu toate noutatile lunii martie au intrat la favorite si asta pentru ca nu le-am testat suficient de des ca sa-mi formez o preferinta clara. Dupa primele impresii, s-ar putea sa le includ la favoritele acestei luni, dar asta o vom vedea abia in mai :)
Pana atunci, cateva cuvinte despre produsele folosite cel mai des si cu cea mai mare placere in luna martie:

  • incep cu produsele Paula's Choice, primele care m-au incantat de la bun inceput si pe tot parcursul lunii. Cred ca sinergia acestor trei produse este benefica tenului meu, de aceea prefer sa le prezint impreuna. Serul Pure Radiance Skin Brightening il folosesc in fiecare dimineata, dupa curatare si inainte de crema hidratanta cu SPF. Are o textura foarte placuta si impregnata de particule stralucitoare, lasa tenul fin si matifiat, chiar daca nu este destinat neaparat matifierii. Inca nu am observat estomprea petelor de melasma din jurul ochilor, dar cred ca este prea devreme si nici nu am astfel de asteptari. 
  • tratamentul Resist Daily Smoothing cu 5% AHA il folosesc pe post de crema de seara, dupa spalare, de 2-3 ori pe saptamana. Uneori, mai ales daca am exagerat cu exfoliantii chimici, simt nevoia unui plus de hidratare, asa ca dupa cateva minute bune aplic din cand in cand si o crema sau un ser hidratant. Imi place mult textura lejera, faptul ca lasa tenul nelipicios si mai ales aspectul imbunatatit al pielii pe care il observ dupa fiecare aplicare. 
  • tratamentul Resist Weekly Resurfacing cu 10% AHA il folosesc doar seara, dupa spalare, de doua ori pe saptamana. Prima data cand am vazut ce mic este recipientul, m-am gandit ca se va consuma repede, insa m-am linistit imediat ce mi-am dat seama ca nu va fi cazul, avand in vedere raritatea aplicarilor si faptul ca nu este nevoie de o cantitate mare de produs pentru intreaga fata. Imi place ca nu este apos, deci poate fi aplicat cu degetele. La consistenta seamana foarte mult cu tonerul din gama Resist. Dupa aplicare, folosesc crema mea de seara, dar au fost dati cand am simtit nevoia sa aplic si un ulei, parca simteam ca ma cam tine pielea... Si in cazul lui, imi plac efectele vizibile asupra tenului: arata mai curat, mai luminos, mai sanatos. Nu as sti pe seama caruia dintre cele trei sa pun beneficiile aduse pielii, eu tind sa cred ca impreuna contribuie, asa ca voi continua sa le folosesc impreuna cat mai mult timp.
  • cum spuneam mai sus, dupa tratamentele cu AHA simteam nevoia unui plus de hidratare si cel mai des am apelat la serul HidroQuick de la Hildegard Braukmann, chiar daca pe el scrie "cura de week-end" din care eu am inteles ca este recomandat utilizarii saptamanale. Imi place consistenta lui, nu e deloc apoasa, ci mai degraba un gel, destul de asemanator cu tratamentul cu 10% AHA. Nu-mi lasa pielea lipicioasa si nici grasa, se absoarbe imediat si nu mai simt ca ma tine pielea. Iar recipientul este foarte igienic, cu aplicare precisa si usor de manuit. O sa mai incerc si alte tratamente in acest format, de la aceasta marca.
  • un alt ajutor de nadejde in scopul hidratarii tenului l-am gasit in mastile de la Salthouse care, aproape toate, pot fi folosite ca si creme, adica lasate pana la absorbtia completa in piele. Preferata mea a fost cea cu casmir ♥ Minunata a fost, o voi recumpara cu siguranta!
  • crema de maini de la Isana cu unt de shea si cacao am preferat-o doar datorita mirosului dulce de, evident, ciocolata :) Cred ca alaturi de vanilie, aroma de cacao/ ciocolata este cea mai iubita aroma in produsele de ingrijire, voi ce spuneti? In rest, la capitolul hidratare nu sta cine stie ce si nu-mi place ca lasa mainile lipicioase, grase, asa ca prefer sa o folosesc seara.
  • cel mai des folosit parfum luna asta a fost Nuit Pour Femme de la Hugo Boss. Imi place mult cum miroase, se pare ca ma inteleg bine cu parfumurile de la Hugo Boss. Marele sau minus este faptul ca nu persista si credeti-ma ca m-am dat in cantitati generoase. Inteleg ca dupa cateva secunde sa nu-l mai simt atat de puternic, dar nici altii nu adulmeca nimic daca ii intreb. Ma enerveaza falconul negru, ca nu vad cat mai am, dar adevarul este ca astept sa-l termin ca sa incep altceva. M-a dezamagit teribil lipsa de persistenta, este primul parfum de la Hugo Boss care are aceasta problema...
  • cartea lunii a fost The Fifth Agreement de Don Miguel Ruiz si Don Jose Ruiz (tata si fiu). Am primit-o de la o prietena, de ziua mea si cred ca este unul dintre cele mai inspirate cadouri si nu spun asta pentru ca m-ar citi ;) In general, prefer literatura clasica si contemporana cand vine vorba de citit, insa mi-au cazut in mana si carti cu tenta practica. The Fifth Agreement nu este o carte pe care o citesti si apoi o pui in biblioteca, pana data viitoare cand iti pica ochii pe ea, dupa vreo 10 ani :) Din punctul meu de vedere, este genul de carte pe care este bine s-o tii in prajma, pe noptiera sau in poseta (si formatul o ajuta in acest sens) si sa o recitesti din cand in cand, macar anumite pasaje, pana-ti intra bine in cap si in comportament principiile enumerate acolo. Sunt expuse adevaruri atat de evidente, atat de aproape de noi si pe care totusi le uitam sau le ignoram. Nu ma pricep sa fac recenzii de carti, dar va las cu o scurta trecere in revista a celor 5 principii, poate va stranesc curiozitatea ;)

Si cu asta am incheiat lista favoritelor lunii martie. Nu-s nici prea multe, nici prea putine, dar in mod sigur sunt bune... cel putin pentru mine :) Avem favorite comune? V-am starnit interesul pentru ceva de aici?


Comentarii

  1. imi plac produsele :) iti doresc o saptamana cat mai frumoasa, cu mult soare in care sa nu prea mai ai nevoie de crema de maini :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mara, multumesc mult pentru urari. Din pacate aici inca este vreme de manusi si crema de maini :((

      Ștergere
  2. Si eu am in teste acum AHA de la Paula's insa momentan este prea devreme sa ma pronunt asupra lor. Despre serul acela am mai citit la tine pe blog si am vazut ca iti place tare mult asa ca acum sunt mega curioasa in ceea ce-l priveste :) Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce anume testezi cu AHA? Am vazut ca multe fete folosesc lotiunea de corp cu AHA. Eu m-am aruncat direct la sistem :))

      Daca te confrunti cu problema petelor solare, poti sa-ti iei Pure radiance. Sau poti sa astepti sa vad eu efecte mai intai si apoi ti-l iei, dupa ce dau raportul :) Este foarte fain ca textura si efecte imediate privind luminozitatea tenului ♥

      Ștergere
  3. sa ne spui cum progreseaza produsele de la paulas choice..am vrut si eu sa imi cumpar dar..am dubii inca:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, te inteleg cu dubiile, pentru ca parerile sunt impartite :) Daca nu ai un ten pretentios sau cu probleme, probabil vei gasi produse la fel de bune formulate si mai ieftine.

      Sigur ca voi da raportul, am facut o goraza de poze :))))

      Ștergere
    2. Din pacate am un ten cu probleme...

      Ștergere
    3. Imi pare rau sa aflu asta :( Atunci citeste ce scriu fetele cu probleme asemanatoare si poate vei gasi solutii :)

      Ștergere
  4. Ma bucur tare ca ti/a placut cartea. Cu siguranta trebuie citita si recitita. E mai mult decat simpla lectura. Este revelatia unui lucru stiut si de mult uitat, inhibat de judecatile celor care ne/au format. Profesorii, parintii in dorinta lor de a ne "perfectiona", alte persoane, modele intamplatoare ce trec prin viata noastra si/au plecat umbra peste fericirea innascuta odata cu noi. Daca te intrebi de ce esti nefericit si nu intelegi de ce, pentru ca se pare ca ai tot ce/ti trebuie, s/ar putea ca aceasta carte sa fie raspunsul. Nefericirea nu vine din afara, ci din simplul act de a nu ne accepta asa cum suntem. Nefericirea vine din prejudecati. Aceasta carte te poate ajuta sa constientizezi cauza nefericirii tale si a exersa un nou mod de a fi pentru a/ti recastiga fericirea fara motiv, "din oficiu". Pe mine m/a ajutat sa ma schimb...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabi, eu ma bucur si mai mult ca mi-ai oferit-o, iti multumesc! :) Asa e, sunt adevaruri simple, in fata noastra si in noi, dar pe care le ignoram, din pacate.

      Azi mi-am repetat de mai multe ori doua dintre aceste principii ;)

      Ștergere
  5. Trebuie sa imi caut si eu un ser, ca si eu am cam exagerat cu exfoliantii... Vreo recomandare, ceva? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monique, stii ca eu nu am avut nicio revelatie pana la aceste trei produse, deci mi-e greu sa-ti recomand ceva ce nu m-a impresionat pe mine in primul rand :)
      Totusi, daca spui ca ai exagerat cu exfoliantii, ma gandesc ca te-ai confruntat cu descuamari excesive, deci asta presupune hidratare. Vezi ca luna asta este la oferta cu 20% reducere masca Skin Recovery pe care o poti folosi pe post de crema de noapte. Eu o sa mi-o iau ;)

      Ștergere
    2. Si daca nu insisti pe Paula's Choice, incearca si serul HidroQuick de la Hildegard Braukmann. Se gaseste in Mueller si n-are igrediente proaste deloc ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare