[Preview] Noutati in teste - dermatocosmetice Ivatherm

Da, stiu ca s-a terminat campania Ivatherm initiata de Trender - "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta", ca poate v-ati plictisit sa cititi atatea articole pe aceeasi tema, intr-un timp relativ scurt. Mda, acesta este dezavantajul campaniilor de o asemenea anvergura, pe care eu una nu le mai agreez sincera sa fiu. Insa cand am primit invitatia Silviei de a ma alatura ei in aceasta campanie n-am putut sa o refuz, chiar daca produsele primite spre testare urmau sa ajunga la mine la putin timp dupa incheierea ei.


Produsele alese de mine au fost:
  • gel de spalare Ivahidra + pentru piele sensibila uscata cu tendinta atopica; 
  • crema anticelulitica Resveratrox Forte Anti-cellulite
  • la fel ca toate participantele la campanie, am primit si o apa termala Herculane.
Abia lunea trecuta am reusit sa intru in posesia acestor produse si am si inceput sa folosesc apa termala si crema anticelulitica. Apa termala am folosit-o pe niste rani facute de o pereche de sandale noi, impreuna cu ulei de galbenele si in doua-trei zile ranile arata mult mai bine, s-au vindecat mai repede decat de obicei. In trecut am folosit regulat apa termala - Avene, Uriage, Vichy - insa nu am observat niciun efect nemaipomenit, asa ca am considerat acest produs inutil in rutina mea de ingrijire. Totusi, nu strica sa ai un flacon pentru cazuri de urgenta: arsuri solare, post-epilat, o rana deschisa etc.

Crema anticelulitica am folosit-o in fiecare seara si am aplicat-o doar pe pulpe si coapse si deja am consumat jumatate de flacon. Rezultate anticelulitice nu observ, dar nici nu ma asteptam, nu mai cred demult in produse anticelulitice, desi continui sa le cumpar :) In mod cert, 150 ml nu-s suficienti pentru o cura de minimum 4 saptamani asa cum recomanda producatorul, iar de cumparat aici nu poate fi vorba pentru simplul motiv ca Ivatherm nu se gaseste in Germania... poate nu inca :)

Gelul de curatare l-am folosit o singura data, chiar luni, pentru ca eram curioasa daca-mi usca tenul sau nu. Am ales acest produs din greseala, pentru ca eu voiam gelul de curatare Ivamat, avand tenul mixt. Insa cum multe produse pentru tenul mixt au tendinta sa usuce pielea, sunt curioasa cum ma voi impaca cu acest gel pentru ten uscat. Prima impresie este pozitiva, insa voi incepe sa-l folosesc in mod regulat incepand de astazi doar, pentru ca am vrut sa consum ce aveam deja inceput.

Gelul de spalare pare sa fie singurul produs despre care as putea sa scriu din nou, in rest nu stiu daca voi reveni cu review-uri detaliate, din mai multe motive:
  • despre apa termala s-au scris deja destule si nu-mi place sa fiu reduntanta. Asa cum am spus mai sus, nu este un produs indispensabil, dar nu strica sa-l ai in casa. Eu una insa nu sunt un cumparator de apa termala si deci nu-s un utilizator constant, ca sa pot scrie despre beneficiile ei in diferite situatii;
  • crema anticelulitica o voi consuma cred in urmatoarele 2 saptamani, un timp mult prea scurt pentru a da un verdict concret.
Ati incercat vreunul dintre aceste produse? Ce impresie v-a lasat?



Comentarii

Postări populare