[Swatch] Colectia mea de oje - Essence

Azi revin cu partea a doua a colectiei mele de oje, in care am inclus lacurile de la Essence:



Swatch-uri:
  • Prima este un alb mat din colectia Nail Art Stampy Polish, deci pentru modelele cu stampila. Din pacate nu am nicio poza cu model, pentru simplul motiv ca pana acum nu mi-a iesit niciunul :(
  • A doua face parte din colectia Nail Art Twins - 06 Bella, care intre timp a fost discontinued. Este o nuanta turbata de vara, a carei nuanta reala nu am reusit sa o surprind desi am facut zeci de poze. Imi place la nebunie verdele asta!!!
  • No More Drama
  • Time for Romance + Make it Golden

Care este favorita voastra? Aveti vreuna dintre aceste nuante?


Comentarii

  1. Sunt dragute taote dar cel mai mult imi place ultima manichiura, asa cum ai realizat-o. Time for Romance e superba. Chiar ieri ma gandeam sa imi iau si eu cateva oje Essence mai ales ca era si o oferta dar pana la urma m-am zgarcit. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, culmea e ca ultima imi place cel mai putin :) Era un pic veche, cam de 2-3 zile. Oricum, e un chin sa le dai jos, de-aia le folosesc foarte foarte rar...

      Ștergere
  2. dragute...cea verde...minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam, Coco. Am facut zeci de poze, dar tot n-am reusit sa-i surprind adevarata nuanta. Oricum, este absolut superba. Nasol e ca pateaza unghiile, chiar daca folosesc un base coat.

      Ștergere
  3. Vai, ce draguta este Nail Art Twins - 06 Bella!

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunt superbe! "No more drama" e preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. woooooow wooooooooow!!!
    exagerez daca spun ca toate sunt preferatele mele?:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu exagerezi, ma bucur ca-ti plac toate si sper sa faci rost de ele curand ;)

      Ștergere
  6. foarte placute nunatele.te nvit sa te inscrii pe blogul meu si o voi face si eu la tine avand in vedere pasiunea noastra comuna pentru unghii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, multam pentru vizita si invitatie, pe care ti le intorc la randul meu ;)
      Eu cu modelele nu le am, desi am 2 placute si un dotting tool. Imi place sa admir alte creatii, dar eu nu ma pricep, sincera sa fiu. Sau poate nu-mi dau destul silinta ;)

      Ștergere
  7. o am pe ultima.dar mai vreau oje essence.i love them

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai banuti si distributie sa fie, ca ei scot o groaza de variante :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare