[Award] The Versatile Blogger

Probabil sunt ultima care scrie despre acest blog award primit inca de luna trecuta de la Meg, dar mai bine mai tarziu decat niciodata :) Meg, multumesc ca imi urmaresti blogul si iarta-mi, te rog, intarzierea, desi cunosti foarte bine motivele ;)


Premiul asta nu e gratis, trebuie sa spun si 7 lucruri despre mine, asa ca sa trec la treaba :)
  1. Uneori vorbesc fara sa gandesc si daca la o varsta mai frageda lucrul asta era amuzant si cei din jur imi spuneau ca ar fi trebuit sa ma cheme Gafencu, acum lucrurile nu mai stau asa. Stiu ca oamenii uita cuvintele, dar nu si felul in care i-ai facut sa se simta si, desi intentia mea nu este rea, la varsta asta nu mai am nicio scuza.
  2. Desi imi place sa gatesc si de obicei bucatele imi ies delicioase, sambata am facut cea mai proasta paine ever! Exteriorul ars si interiorul crud, un dezastru complet :(
  3. Ma gandesc sa renunt la acest blog si sa ma apuc de altul, in care sa povestesc despre experienta mea germana. Inca nu stiu daca sa continui aici sau sa imi fac unul complet nou.
  4. Urasc sa merg la cumparaturi, mai ales de haine.
  5. Uneori imi fac atat de multe griji, incat uit sa ma bucur de motivul acelor griji.
  6. Sunt dependenta de iubire.
  7. Sapte este numarul meu norocos si, uneori, simbolizeaza finalul unui ciclu. Am locuit aici fix 7 ani, iar acum ma indrept spre alte zari.
Acum ar trebui sa ofer acest premiu altor 15 bloguri, insa avand in vedere intarzierea cu care l-am onorat il ofer tuturor blogurilor pe care le urmaresc si le felicit pe fete pentru ce fac.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare