Revenire

Da, stiu, sunt o vacuta :( Am lipsit mult si nici macar n-am anuntat... Va asigur ca in fiecare zi m-am gandit la blog, ca am facut tot felul de poze cu diferite produse sau swatchuri, ca am avut o multime de dati in care am inceput sa scriu, dar cum-necum am ajuns in septembrie si am atatea restante :( 

Adevarul este ca viata mea s-a schimbat mult in ultimul timp, iar unele dintre voi stiu de ce. Stiu ca motivul este unul frumos si ca poate fi considerat intemeiat :) 


Motivul inca exista, starea de zha zha zhou este si ea prezenta zi de zi, am un plan de actiune pe care incerc sa-l pun in aplicare pas cu pas, insa mi-e dor de blog, de voi, de experimentele mele si de cutia mea cu minuni bio.

Luna trecuta am descoperit cateva produse de care m-am indragostit si despre care abia astept sa va scriu. Voi incepe sirul articolelor cu preferatele lunii august, asta dupa ce reusesc sa aleg doar cateva dintre cele folosite cu drag zi de zi.

Pe curand!

Comentarii

  1. La buna revenire! abia astept sa te citesc :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu stiu cum ti s-a schimbat viata, dar if u're happy, then i'm happy for u!
    Abia astept sa reintri in paine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Welcome! Chiar ca nu te-am mai vazut pe aici...Nici eu nu stiu cum ti s-a schimbat viata dar imi miroase a maritis ;))...ma insel oare?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragele mele, multumesc mult pt primire :)

    @Federova, te inseli :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pup cu drag, YJ! Missed u too and your red nails :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand am inceput sa "te citesc", nu erai in zona...dar sa stii ca te-am vizitat in fiecare zi pentru noutati...acum ma bucur ca ai revenit ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu sunt nerabdatoare! Welcome back!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare