[Review] Crema de noapte High Potency Night-A-Mins - Origins

Hei, am luat o mica pauza de la scris, nu si de la citit si testat ;) Am avut o perioada in care m-am bucurat de sarbatori, de primavara, de libertate, de mine insami si pur si simplu nu am simtit nevoia sa scriu. Rasfoindu-mi blogul, mi-am dat seama ca am ramas datoare cu postarea despre crema de noapte de la Origins, luata impreuna cu crema de zi Have Nice Day despre care am scris aici

Este vorba despre High Potency Night-A-Mins, o crema de noapte hidratanta imbogatita cu minerale:


De fapt, am luat acest pachet numai pentru crema de noapte pe care o laudau cateva prietene, dar despre care am citit de bine si pe Make-up Alley, primul site de review-uri pe care l-am descoperit in urma cu multi ani si care m-a inspirat o vreme in alegerile mele.
Dupa ce am terminat crema de noapte de la Natura Siberica, am decis sa nu-mi cumpar alta crema speciala pentru noapte si sa folosesc zecile uleiuri si unturi vegetale pe care le aveam in stoc. Insa tot citind despre cosmetice si ingrijire, mi-am dat seama ca aveam nevoie si de hidratare, nu doar de hranire. In plus, iarna aceasta m-am confruntat - cred ca pentru prima data - cu o uscaciune teribila pe frunte si nas. Cum nu aveam toate ingredientele necesare prepararii unei creme, am decis sa cumpar aceasta crema, atat de laudata. Ca sa nu mai spun ca parul se ingrasa mai repede de la uleiuri, chiar daca le aplicam pe pielea umeda si mai stateam ceva vreme pana ma culcam.

Despre aceasta crema am aceeasi parere buna ca si in privinta celei de zi Have a Nice Day, desi n-as vrea sa ma repet. Este o crema destul de groasa si grasa, asa ca dureaza pana intra in piele. Am citit undeva ca este recomandat ca o crema de noapte sa fie aplicata cu macar patru ore inainte de a ne culca efectiv. Nu stiu cat de pertinenta este aceasta opinie, insa este bine sa tineti cont de ea, cel putin in cazul unei creme grase daca nu vreti sa va naclaiti putin parul ;)
In rest, ca si in cazul cremei de zi, am aceleasi pros and cons:

Pro:
  • miroase frumos, a citrice;
  • hidrateaza foarte bine, fiind potrivita pentru sezonul rece in cazul unui ten mixt-normal sau indiferent de sezon in cazul tenului uscat;
  • multe ingrediente active naturale si nu in coada listei;
  • nu contine parabeni, mineral oil si alte substante daunatoare.


  Contra:
  • avand in vedere textura grasa, este bine sa asteptati cateva minute sau ore pana mergeti la culcare efectiv. Sau, pentru o penetrare mai rapida, puteti proceda la fel ca in cazul uleiurilor vegetale: o aplicati pe pielea umeda. Eu prefer sa o umezesc cu un hidrolat. 
  • la fel ca si crema de zi, nici aceasta nu este deloc potrivita pentru zona ochilor, pentru ca ustura ingrozitor! Daca se intampla sa-mi intre in ochi, imi dadeau lacrimile instantaneu!  
  • de curand am aflat de la Corina, ca recipientul sub forma borcanasului nu este cea mai fericita alegere. Cititi aici de ce. Bine ca macar recipientul este opac, daca mai conteaza vreun pic ;) 
  • nu se gasesc in Romania. Bine, nu este un incovenient, pentru ca avem la dispozitie magazinele online, in special Strawberrynet, care are preturi excelente. Ideea este ca daca sunteti interesate de produsele Origins, este bine sa actionati rapid, pentru ca dispar foarte repede din stoc.
  • sunt cam scumpe. Setul acesta a costat 243 RON, dar l-am luat mai ieftin, pentru ca am avut 2% discount pentru 3 produse, 10% discount de fidelitate si inca 15% discount oferit de ei (plus gratuit un ruj Calvin Klein despre care am scris aici.) 
Nu am aplicat aceasta crema in fiecare noapte, alternand-o cu uleiuri (Nuxe Huille Prodigieuse, argan, jojoba) sau unturi vegetale (avocado). Asa ca mai am din ea (cam jumatate) si o aplic cand simt ca am nevoie de ceva hidratant. De obicei dupa ce ma spal cu sapun si ma cam strange fata.

In concluzie, daca aveti posibilitatea si v-am starnit interesul, poate-i dati o sansa ;)

Comentarii

  1. Mie-mi place cum suna "nigh-a-mins":)) Referitor la aplicarea cu 4 ore inainte de culcare, am folosit eu recent o crema care nici pana cand m-am trezit n-a intrat in piele :)) M-am trezit shiny ca un beculet.
    Am sa scriu curand pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris la crema cealalta ca au denumiri foarte interesante ;) Da, si eu am avut creme din-astea, dar nu a fost asa si cu aceasta crema.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare