[NOTD] Lac de unghii Flormar 416

Eu ori nu scriu cu saptamanile, ori bag postare dupa postare :)) Azi a fost mai liber la serviciu si am zis sa-mi pozez unghiile, ca tot mi-ati admirat ieri oja primita in dar de la Flormar: nr. 416
Mi le-am facut aseara tarziu, asa ca va rog sa-mi scuzati manichiura imperfecta. Nici nu apucasem sa mananc nimic, asa ca n-am avut timp sa mi le bibilesc prea mult. In orice caz, am avut noroc ca se usuca repede.


Si cu blitz:



Imi place foarte mult nuanta, este un rosu sangeriu care merge asortat foarte usor. Este aplicat intr-un singur strat si, dupa cum vedeti, culoarea este uniforma si clara, nu spalacita. Cu doua straturi ma gandesc ca ar fi prea inchisa...

Azi va scriu si despre ceaiul cu care imi incant simturile la serviciu in ultimele zile, pentru ca este un pont bine venit ;) Este vorba despre un ceai marca Mayfair, pe care l-am luat (mai multe cutii, evident, din toate soiurile) din PennyMarket, cand am fost ultima data la ai mei, la Tulcea. 


Acesta este ceai de fructe cu aroma de vanilie si coacaze. Stiu, cuvantul "arome" nu suna bine intr-un ceai, dar decat sa contina acid citric, mai bine aroma, mai ales cand e atat de placuta. Totusi, ingredientele sunt foarte ok: hibiscus, macese, mere, coaja de portocala, aroma de afine, aroma de vanilie si boabe de soc.
De cate ori imi fac ceaiul asta, toti colegii vin si ma intreaba ce prajituri am! :)) Miroase absolut minunat! Este delicios si fierbinte, si rece, iar aroma este potrivita pentru orice sezon. Are 25 de pliculete si a costat 4-5 lei. Nu l-am vazut in alte supermarketuri, asa ca banuiesc ca nu poate fi gasit decat in lantul PennyMarket.

De Paste merg la Tulcea si sigur imi voi face provizii ;)

Cam atat pentru azi. Ma tot uit pe geam si sper sa iasa soarele. Ma gandesc sa fac o plimbare pana la Sala Palatului unde a inceput festivalul Body, Mind & Spirit. Voi ce planuri aveti pentru w/e?


Comentarii

  1. culoarea e superba!ador ceaiurile.pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oja imi place, culoarea e foarte faina si eleganta, intr-adevar.
    Am testat si eu ceaiurile Mayfair, l-am incercat si pe asta, si inca un sortiment cu cirese parca. Mi-au placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am avut acest ceai, insa nu-mi place deloc vanilia "evidenta" in ceaiuri, insa cel cu capsuni si cirese e preferatul meu!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multam, dragelor :) ceaiurile astea au fost o surpriza placuta. Tocmai mi-am facut provizii cu ceaiuri aiurvedice de la DM :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare