Un sfat, va rog!

Ideea acestei postari mi-a venit azi dimineata, cand am testat o mostra de fond de ten care mi-a placut si m-am gandit sa caut informatii despre el. Insa am zis ca decat sa stau sa sap prin beauty blogurile pe care le citesc (sau nu), mai bine sa va cer sfatul voua, celor mai pricepute decat mine in ale machiajului.

Pana acum v-ati cam dat seama, cred, ca sunt interesata mai mult de cosmetice decat de make-up, iar daca sunt bio, homemade e cu atat mai bine. Ani de zile am preferat produsele de make-up de lux (Guerlain, Dior, Lancome etc.), insa la inceputul acestui an am descoperit, datorita Gabrielei, machiajul mineral. Acum alternez machiajul mineral cu machiajul obisnuit, intrucat am cateva farduri si o trusa cumparate in perioada in care habar nu aveam de existenta machiajului mineral, bio, organic etc.

Produsele de machiaj pe care le folosesc sunt putine: pudra pulbere, blush, farduri de ochi (cu tot cu primer), mascara si ruj/ gloss. Va spuneam cu alte ocazii ca am un ten curat, fara probleme, asa ca niciodata nu am avut nevoie de fond de ten, pudra pulbere fiind suficienta pentru nevoia mea de a matifia tenul (chiar daca nu dureaza nici jumatate de zi).

Acum ajung si unde trebuia :) Azi dimineata cautam un fard prin trusa mea speciala, si am dat peste o mostra de fond de ten Mat'Morphose de la L'Oreal pe care, cel mai probabil, o primisem intr-o revista glossy (desi nu mai tin minte cand a fost ultima data cand mi-am luat o revista... aaa, cand cu oferta aia foarte tare la lotiunea micelara Ivatherm). Ei, si ce mi-a venit mie? Zic sa o testez, de curiozitate, desi tenul meu arata mult mai bine decat saptamana trecuta, cand numarasem 4 cosuri pentru prima data in viata mea! :)
Am avut nuanta 200, nu mai stiu cum ii spunea. Tare mult mi-a placut, va spun! Simteam chimicalele inundandu-mi tenul, dar zau daca nu mi-a placut rezultatul final: ten matifiat, catifelat si uniformizat. Asa ca ma bate gandul sa mi-l iau, dar stau in mari dubii, pentru ca stiu ca majoritatea dintre voi sunteti extaziate de Colorstay-ul de la Revlon. Eu n-am nimic de ascuns, n-am riduri, deci n-am nevoie de un fond de ten cu acoperire puternica, ci doar care sa uniformizeze si sa dea un aspect placut.

Nu stiu ce sa fac? Ce ma sfatuiti? Aveti alternative mai bune? Va multumesc mult pentru sugestii! :)   

Comentarii

  1. Nu am avut fondul asta de ten, insa daca ti se potriveste culoarea si iti place cum se comporta pe ten, I say go for it! De ce sa iti incarci tenul cu un fond de ten hardcore cum e Colorstay, daca nu ai nevoie de asemenea acoperire? Poate doar sa-l iei si sa amesteci cu crema, ca sa devina mai lejer, dar e prea mare efortul, mai ales daca ai gasit un fond de ten care sa-ti placa. Iar Mat Morphose trebuie sa fie si mai ieftin decat Colorstay, ca sa nu-ti para rau de bani dati aiurea daca n-o sa-ti mai placa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana la umra mi-am luat Healthy Mix de la Burjois si-mi place, il amestec cu crema de fata, pentru un efect mai lejer. Dar chiar si asa, fratele meu imi spune sa renunt la fondul ten, ca-mi adauga ani multi pe ten si e pacat. De cate ori ma vede fara fond de ten, imi spune ca pielea mea arata perfect si nu mai am nevoie de nimic.
    Asa ca il folosesc foarte rar...

    RăspundețiȘtergere
  3. O, ce fericita si norocoasa esti! Eu sunt un pic dependenta, il folosesc aproape zilnic si nu-mi amintesc cand am iesit din casa ultima data fara fond de ten (bine, nu luam in considerare drumurile pana la magazin, ci deplasarile mai lungi). Nu am probleme grave, ci pistrui, o nuanta nu tocmai uniforma si pori pe care fondul meu de ten actual ii mascheaza foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, nu-s asa norocoasa, ca tocmai mi-a iesit un cos urat :(( Bine ca nu este foarte vizibil ;)
    Nush, de cate ori sunt data cu fond de ten (amestecat cu crema de zi), fratele meu imi spune ca fata arata creponata, ca hartia igienica :)) Poate ca fondul pe care-l folosesc nu e asa hidtratant... Oricum, altul nu-mi mai iau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca pistruii sunt foarte frumosi, dar n-am auzit femeie multumita de pistrui. E pacat sa-i ascunzi, cred ca dau un aer tineresc si sugubat ;) Nush, eu prefer tineretea, prospetimea si n-am s ainteleg niciodata femeile care isi pun ani in plus pe chip, doar ca sa se alinieze trendurilor...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot sa-ti explic exact ce ma deranjeaza, cred ca mi-as dori un ten mai uniform cum vad la multe fete din jurul meu. Cred ca ma avantajeaza un strat subtire de fond de ten bine ales si cu acoperire nu foarte puternica, tocmai ca sa nu adauge ani pe chip. Mi-as dori sa ma simt mai confortabil fara el, dar din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca si cele despre care crezi ca au un ten uniform sunt date cu ceva :))) Sincera sa fiu, n-am mai auzit de fete care sa nu se dea cu fdt... Mai nasol e ca majoritatea aleg niste nuante absolut grotesti...
    Eu am zile in care nu port nici fdt lichid, nici mineral si e ok. Cata vreme ochii sunt fardati, nu mai am nevoie de nimic. Fiind ochelarista si avand ochii mici, daca sunt nemachiata, la ochi, imediat cei din jur se sesizeaza :)) Dar ies complet nemachiata in multe ocazii, inclusiv la serv. Ca nu ma impusca nimeni :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Verisoara mea e una dintre norocoasele care n-au nevoie de fond de ten si il aplica asa, doar daca au chef. E verificata treaba ca am vazut-o si proaspat trezita...
    Mie mi-e foarte frica de efectul asta de masca, ma gandesc de 15 ori inainte sa cumpar, ma uit de 345 de ori in oglinda si prefer zilele cu soare, ca sa vad mai bine care-i treaba...

    RăspundețiȘtergere
  9. Daaa, si eu ma tem de efectul de masca, de-aia mi-am luat primul fdt la 31 de ani :)) Si asta dupa ce am testat o multime :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare