[Review] Lotiune demachianta si lotiune tonica - Clarins

Inainte sa descopar cosmeticele organice si mai apoi placerea de a mi le prepara singura cu ingredientele dorite de mine, obisnuiam sa-mi fac provizii de cosmetice ori de cate ori calatoream in afara Romaniei. Pe principiul ca este mai usor sa dai 30 de eur decat 150 ron, imi umpleam bagajul cu tot felul de produse apartinand unor marci care nu se gaseau in tara sau de lux, la preturi nesimtite in aceeasi tara “iubita”.

Anul trecut am mers cu prietenele intr-o excursie de vis intr-una dintre Insulele Canare – Fuerteventura. Este o insula nu atat de populara precum Tenerife, insa merita vizitata macar once in a lifetime. La fel ca si Tenerife, in Fuerteventura nu exista taxe vamale, facand din intreaga insula un imens duty free, iar din noi niste nebune crizate alergand de colo pana colo cu sacosele pline exact ca-n filme :) Mai ales ca am nimerit in extra-sezon si peste tot erau oferte de nerefuzat ;) Asa m-am ales cu multe lotiuni demachiante si tonice, iar ultimele din serie – I saved the best for last – au fost cele de la Clarins pentru ten mixt.


Lotiunea demachianta cu extract de gentiana are o textura usor lichida si foarte slab parfumata. Eu o intind cu miscari circulare – ca atunci cand ma spal cu sapun pe fata – si indepartez machiajul cu o discheta mare imbibata cu putina apa (aceasta a fost recomandarea cosmeticienei mele in a carei parere am mare incredere). Lotiunea demachianta curata foarte bine si cel mai mult imi place ca nu lasa film gras, dar nici senzatia de uscaciune. Nu am nevoie decat de o singura aplicare, iar o discheta mare este suficienta ca sa curete intregul machiaj de peste zi. Retineti insa ca nu folosesc fond de ten lichid, ci doar pudra pulbere sau fond de ten mineral (tot pulbere).

Dupa lotiunea demachianta urmeaza lotiunea tonica, dar asta numai daca nu-mi simt tenul complet curatat. 



Lotiunea tonica cu extract de iris este ca orice alta lotiune tonica ;) Ceea ce face diferenta – avantaj Clarins – este faptul ca de cele mai multe ori, dupa ce o folosesc, nu simt nevoia sa aplic o crema sau un ulei pentru hidratare. Nu are un parfum intepator, nu ma pisca, nu ma manca, nu ma ustura si nu-mi simt tenul uscat, ceea ce e un mare plus. Atat de mare incat ma tenteaza sa-l achizitionez din nou de pe Strawberrynet, mai ales ca este la oferta. Si tot la oferta este si lotiunea demachianta.

Din pacate am aruncat prospectul cu care au venit insotite si care continea ingredientele, dar nu sunt organice si nici naturale. Sunt pozitionate pe aceeasi linie cu Clinique si Estee Lauder.

Concluzia este ca sunt produse bune, merita incercate, mai ales daca prindeti o oferta deosebita. Eu am dat pe ambele, anul trecut, vreo 12 – 13 euro, adica un chilipir :) Fie si numai pentru atat, merita si sa dati o fuga pana in Fuerteventura ;)



Comentarii

Postări populare