[TAG] Cum imi ingrijesc parul

Nu m-a tagguit nimeni, dar am eu chef sa scriu despre asta :) Mai ales ca azi-maine ar trebui sa-mi prepar un nou balsam de par.

1. Ce tip de par ai?
Cred ca normal, pentru ca n-am nici matreata, nici nu mi se ingrasa, nici uscat nu-l simt. Cert este insa ca am un par bogat, des, cu firul gros si cu niste onduleuri nesuferite. Este destul de dificil sa-l fac sa stea cum vreau eu, dar cu putin ajutor (stilista, cosmetice, placa) reusesc.
2. Care este lungimea actuala a parului tau?
Medie, imediat deasupra umerilor. Ma hotarasem sa mi-l las lung, pentru ca am observat ca toate femeile frumoase au par lung, insa stilista mea se incapataneaza sa mi-l tunda de cate ori o vizitez :) Si cum o las sa faca ce vrea ea, trebuie sa accept ca nu o sa arat niciodata ca una dintre Gossip Girls...

 3. Cat de des iti tunzi parul?
O data la trei luni, cand il si vopsesc.

4. Care au fost extremele legate de lungime pe care le-ai experimentat? Ai mai reveni la una dintre ele?
Cand eram in generala mergeam la coafeza maica-mii, una din-aia de pe vremea lu' Ceasca. Madama nu stia decat sa tunda, asa ca am suferit cumplit avand parul scurt si aratand ca un baietoi. Cand m-am dus la ea si am rugat-o sa ma tunda ca Ambra de la Non e la Rai, mi-a facut ceva de nedescris si mi-a zis sa nu ma mai duc la ea :) Pe atunci, nu se auzise de filat ;) Ca sa raspund la a doua intrebare, n-as mai purta par scurt nici sa fiu platita.

5. Iti vopsesti parul? Cat de des? Acasa sau la coafor?
Da, mi-l vopsesc odata la trei luni si doar la coafor. Ani de zile mi l-am facut singura, dar cand m-am hotarat sa am curaj si sa ma dau pe mana cuiva, am avut o revelatie. 

6. Ce culoare ai si ce culoare iti doresti sa aiba parul tau?
Culoarea mea naturala nu-mi place deloc: este un saten gri-verzui :) Culoarea "artificiala" este un mix de 5 culori, cum numai stilista mea poate sa faca :) Acum este un castaniu foarte placut, cu suvite blonde si aramii.

7. Ai avut vreun experiment nereusit legat de vopsirea parului?
Cand m-am vopsit prima data, mi-am luat L'Oreal, gama Les Noirs Precieux, nuanta albatsrui. Eu speram sa iasa albastru albastru, dar a iesit un negru ca taciunele, cu reflexe foarte vag albastrui. Am fost cumplit de dezamagita... 

8. Care au fost extremele legate de culoarea parului? Ai mai reveni la vreuna dintre ele?
N-am avut, ca-s o fire un pic mai conservatoare si obsedata de aspectul fizic. Asa ca nu am experiente traumatizante, mai mult de frica ;)

9. Ce vopsea de par folosesti acum? Care a fost cea mai buna si cea mai proasta vopsea folosita?
Habar n-am ce foloseste stilista mea. Cat m-am vopsit singura, am folosit doar L'Oreal, dar nu am avut niciun fel de probleme. Atata doar ca nu iesea exact ca pe cutie...

10 La ce varsta ti-ai vopsit parul prima data?
La 20 de ani, fara 4 zile, adica pe 2 decembrie 2000 :) Nu glumesc!
11. Cat de des iti speli parul?
O data pe saptamana. Am noroc sa am un par care nu-mi face probleme, nu se ingrasa si nu arata nespalat nici dupa 6 zile. 
 
12. Ce produse folosesti la fiecare spalare?
Sampon si balsam sau sampon si masca de par.
13. Ce sampon folosesti acum? Care este cel mai bun si cel mai prost sampon folosit vreodata?
Inca mai am pentru o ultima spalare Natura Siberica. A fost the best ever si l-as mai lua si-a doua oara daca n-as fi o infidela incurabila cand vine vorba de cosmetice, pentru ca sunt lacoma si vreau sa le incerc pe toate. As incerca de la Alverde, ca tot il lauda fetele. Cel mai prost a fost un Pantene, cand eram in liceu. Nu-mi amintesc exact de ce nu mi-a placut, dar de-atunci nu mi-am mai luat niciodata vreun produs Pantene.

14. Ce balsam folosesti acum? Care este cel mai bun si cel mai prost balsam folosit vreodata?
Cel facut de mine. Sunt extrem de multumita de cum mi-a iesit, motiv pentru care azi-maine imi mai fac unul. Cel mai bun (in afara de cel facut de mine) a fost cel de la Natura Siberica.  

15. Ce masca folosesti acum? Care este cea mai buna si cea mai proasta masca folosita vreodata?
Am inlocuit mastile din comert cu cele homemade, pe baza de unturi si uleiuri vegetale. Nu-mi amintesc nicio masca din comert care sa ma fi dat gata in sens negativ sau pozitiv. Totusi, mi-a placut foarte mult una pe baza de panthenol, de la Londa, luata de la coafor. 

16. Folosesti un tratament pentru par?
Nu. Doar uleiuri si unturi vegetale.
17. Folosesti masti de par home made sau alte leacuri "babesti"?
Doar home made ;)
18. Ce produse de styling folosesti in mod curent?
Doar pentru indreptat parul. Acum am ceva de la Balea, dar cum nu prea-mi place, am renuntat la ea.
19. Ce instrumente de coafat folosesti in mod curent?
Placa, placa si iar placa. A fost cea mai tare inventie pentru mine si obisnuiesc sa spun ca daca nu o inventa cineva, o inventam eu. Parul meu dificil mi-a facut multe zile fripte, dar placa a fost salvarea mea!

20. Cum iti porti parul de obicei?
Cand ies din casa il las liber, asa cum este coafat. Daca stau in casa, il prefer legat in coada sau prins intr-o clama clestisor.

21. Care este coafura ta preferata pentru ocazii?
Nu ma coafez special pentru ocazii. Am grija sa fiu coafata frumos oricand ;) V-am zis doar ca parul este obsesia mea :))

22. Care este coafura pe care ai purta-o sau ai purtat-o in ziua nuntii?
A fost ceva foarte simplu, exact asa cum mi-am dorit. Intotdeauna am urat ideea de coc de mireasa, asa ca am incercat sa am o coafura mai deosebita. Nici nu stiu cum sa explic, asa ca pun o poza demonstrativa. Ce se vede roz este un bobocel natural de trandafir. Am avut vreo 4-5.

23. Exista o personalitate al carei par il admiri?Te-ai inspirat de la vreo personalitate in stilul actual?
Nu prea le am eu cu mondenitatile, asa ca nu, nu admir pe cineva in mod special. Insa, asa cum am zis mai sus, in liceu mi-am dorit foarte mult sa am coafura Ambrei din emisiunea Non e la Rai.

24. Care este cel mai important lucru pe care il faci pentru ca parul tau sa arate bine?
Cred ca incerc sa-i ofer cele mai bune tratamente.

25. Care este cel mai bun sfat pe care il poti da cuiva despre par?
Sa stie ce tip de par are si sa-l trateze in consecinta. Sa-l spele de cate ori este necesar, sa taie varfurile periodic, sa nu-l agreseze cu prea multe produse de styiling.

Dupa modelul Shopperitei, provoc pe oricine este dispus sa ne impartaseasca experientele si ideile sale.

Comentarii

  1. Observ ca avem tipuri de par destul de asemanatoare: des, care se ingrasa foarte greu si cu bucle rebele care sa ne scoata peri albi!
    Cum nu imi sta bine cu parul perfect drept (desi mi l-am dorit ani de zile asa) din cauza conformatiei mai lunguiete a fetei, eu il aranjez cu o perie rotativa si nu reussc sa-mi dau seama cum am rezistat inainte sa o am!
    Am citit ca iti vopsesti parul odata la trei luni. Satula de experimente esuate in ceea ce priveste culorile, as vrea si eu sa fac asta, dar avand parul des si lungut, nu imi permit sa ma duc lunar sa-l vopsesc. Ma intrebam cum faci tu sa estompezi diferenta intre radacini si restul parului intre vopsiri, pentru ca la mine creste intr-o luna mai mult de un centimetru si se vede cam aiurea (de-aia il vopsesc lunar si cred ca si din cauza asta cade foarte mult).

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa zic si eu despre placa: cum am trait atata timp fara ea :)) In ultimul timp insa am renuntat la ea si ma mir ca parul sta atat de ok. Mi-l usuc cu o perie mare si a ajuns sa stea la locul lui o saptamana intreaga. Placa nu am mai folosit-o de multa vreme si ma bucur.

    Cred ca voi incepe sa ma vopsesc mai des, pentru ca mi-au aparut cam multe fire albe :(((
    Reuseam sa ajung la 3 luni, pentru ca nu am o culoare foarte dferita de cea naturala, deci nu se vedeau radacinile dizgatios.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles secretul tau. Din pacate, eu din cauza firelor albe ma vopsesc...
    Cat despre perie, si eu am reusit sa gasesc un mod de a-l usca ce ma multumeste: parul se aseaza frumos pana la urmatoarea baie (5-6 zile) si nu dureaza nici foarte mult, Cu peria normala si foehn-ul ma dureau mainile ingrozitor si nici nu imi iesea la fel de bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate se pare ca va trebui s aincep sa ma vopsesc mai des tocmai din cauza firelor albe care au aparut fix unde am eu cararea :(
    te referi la peria rotativa? Si eu obosesc, dar ma bucur ca nu mai folosesc placa deloc, desi inainte nu statea doar cu peria si foehnul. Cred ca si din cauza ca s-a imputinat ramane aranjat si fara placa...

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, despre peria rotativa e vorba.
    Nici eu nu reuseam sa-l aranjez inainte. Acum e mai lung, mai greu si mai bombardat cu chimicale, ca sa stea. Apropo de chimicale, tot incerc sa gasesc un site de unde sa comand samponul si balsamul Natura Siberica despre care am citit la tine, dar nu gasesc decat cosmetica verde, unde comanda minima e mai mare...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie peria rotativa mi s epare dificil de manuit, dar poate ma insel. In orice caz, cata vreme ma descurc cu foehnul si peria, nu are sens sa ma bag la asta, desi ma batea gandul intr-o vreme sa mi-o iau. Dar nu vreau sa ajung sa sterg praful si de pe asta :))
    Da, cosmetica verde le comercializeaza, dar o cititoare mi-a dat adresa unui blog de unde le cumpara ea. Nu mai stiu exact linkul sau cum se numeste, dar gasesti informatia la comentariile ultimelor articole. ceea ce-mi aduce aminte ca n-am mai scris pe blog de ceva vreme, dar n-am nici timp, nici dispozitie :(
    Am inteles ca produsele astora de la cosmetica verde se gasesc si-n unele magazine naturiste, dar nu stiu sa te trimit exact la unul aprovizionat :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Ptr Sadie: de la ce firma e peria ta rotativa, daca nu te superi? Si parul meu e la fel de rebel, nici lins dar nici ondulat, cu fir aspru si tepos, care se incalceste repede. De aceea as vrea un review la o astfel de perie (sau orice alt aparat cu functii 2 in 1, respectiv uscare si coafare), ptr ca de multa vreme ma bate gandul sa-mi achizitionez una, dar cum exista atatea pe piata nu stiu ce ar fi mai potrivit ptr tipul meu de par.
    Apropo, super blogul, am gasit f multe informatii interesante. Cred c-ar trebui sa faci o categorie speciala ptr celulita :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Simona, comentariul legat de blog si sectiunea pt. celulita cui se adreseaza? :D Ca sa stiu sa fac daca e cerere ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Simona: Eu am peria Rowenta:
    http://septembriejoi.blogspot.com/2010/09/review-rowenta-cf9000.html si o folosesc asa:
    http://septembriejoi.blogspot.com/2010/09/cum-imi-fac-eu-parul.html
    O am de doi ani deja si nu da semne de uzura!

    @Nimphetamin: Daca iti sunt suficiente peria si foehnul, n-are sens sa mai faci o investitie. Pentru mine era prea greu cu ele. SI peria mi s-a parut dificil de manuit, dar m-am invatat cu ea si acum dureaza cam 30 min un aranjat obisnuit si cam o ora piguleala pentru un eveniment special.
    Am identificat blogul respectiv, dar nu aveau gama aceea. Intamplator am fost azi la un targ si am gasit un comerciant care le avea, dar nu aveam suficienti bani la mine si m-am multumit cu sampon si balsam Retetele bunicii Agafia (26 de lei amandoua). Ca sa fiu sincera, pretul pus de respectivul pentru produsele Natura Siberica mi s-a parut putin exagerat, erau 35 lei fiecare si nicio reducere pentru set. Sper sa fie ok si cele luate de mine si poate o sa mai am ocazia vreodata sa incerc si Natura Siberica.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, da este cerere! :) Am incercat sa fiu cat mai explicita "impartind" mesajul, dar se pare ca nu am reusit :(
    Am aflat o multime de lucruri interesante de pe blogul tau si cum am vazut ca te pricepi la cosmetice home-made, m-am gandit ca ar fi o idee buna o sectiune ptr dusmanul perfid al femeilor, celulita. Eu, de ex,sunt slabuta, dar tot am nesuferita de celulita si in plus am si capilare fragile, prin urmare mi-e greu sa gasesc in comert un produs care sa nu mai scada centimetri, ci daor sa dea fermitate pielii si sa ma ajute impotriva celulitei fara sa-mi faca mai mult rau decat bine (Celulight de la Elmiplant am auzit ca r fi bun, dar ptr capilarele mele efectul de "dragon care scuipa foc" nu e deloc un lucru de dorit).

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Sadie, da, acela e pretul samponului si balsamului NS. Le-au scumpit, se pare ca a fost cererea mare :)) Despre produsele din gama de care ai spus/ ai luat, nu stiu multe, nu le-am incercat. Tin insa minte ca m-am uitat la mai toate produsele lor la un targ si gama NS era singura ok din punctul de vedere al ingredientelor... Sunt curioasa cum te vei impaca cu ele, sa le folosesti cu placere! :)

    @Simona, Nu e nicio problema, se mai intampla confuzii :) Multumesc mult pt. aprecieri, ma fac sa ma dedic si mai mult acestui proiect (blogul). Despre celulita ce pot sa spun? Din lunga mea experienta in lupta cu ea, nu cred ca poate fi eradicata complet, ci doar tinuta in frau. Depinde foarte mult de factorii ereditari, de metabolism, de cat de bine functioneaza tiroida, de alimentati si stilul de viata in general. Nu o sa ma lungesc aici, dar tin cont de solicitarea ta si o sa fac o sectiune speciala ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nimphetamin: Nu am facut o confuzie, daor ca n-am stiut sa ma exprim eu mai clar . Dar invat :)
    Sadie:la linkul asta gasesti si oferta de sampon + balsam la 55 ron, taxa de livrare prin posta era parca de 12 ron.

    RăspundețiȘtergere
  13. Asta e linkul :http://www.naturastore.ro/sampon-organic-protectie-nutritie-pentru-uscat-p-382.html?osCsid=d3c517105ba24ebfdebce64b0b1a3625

    RăspundețiȘtergere
  14. Simona, multumesc! Am incercat sa vorbesc cu cei de acolo, dar nu mi-au raspuns nici la mesajele lasate prin formularul de contact si nici la mesajul offline lasat pe messenger. Momentan, o sa folosesc produsele nou-achizitionate si o sa mai vad apoi in functie de cum imi merge.
    Te-ai lamurit cu peria?

    RăspundețiȘtergere
  15. Am citit despre ele tot pe un blog, maine le incerc prima data, iar samponul va avea greaua misiune de a scoate uleiul de masline din par. Sper sa faca fata, daca nu, punem putin SLS!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ei, SLSul e un agent de spumare, nu de curatare :P Dar trebuie sa recunosc ca samponul organic nu prea facea fata clatirii mastilor cu unturi si uleiuri vegetale. Dupa ce l-am consumat pe 6 spalari, mi-am luat unul special pt. clatire :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce neseriosi cei cu magazinul online! Evit genul asta, ca sa nu am surprize...good 2 know ;)

    La comentariul de mai sus, cu clatirea, mentionez ca au fost 6 spalari odata si este vorba despre untul de shea :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sticky, sticky, sa inteleg!
    Mai am inca niste sampon normal, just in case, dar sper sa fi plact impresionata. Am citit un review bun al unor produse de la firma asta (tot ruseasca), dar din pacate gama aia nu se potrivea caracteristicilor parului meu, asa ca am luat ceva adecvat. Sper sa fie toate produsele bune.

    RăspundețiȘtergere
  19. Daaa, de atunci mi-am mai pus shea in par o singura data si intr-o cantitate foarte mica si doar amestecat cu alte unturi si uleiuri.
    La NS sunt sampoane pt multe tipuri de par, trebuie sa-ti gasesti ceva potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cred ca ce ti-ai luat tu mi s-ar fi potrivit si mie si ai avut dreptate in legatura cu samponul meu, contine SLS, iar eu am vazut asta abia dupa ce m-am spalat cu el... Asta e, pana acum s-a dovedit OK, a scos si uleiul de masline, iar parul arata bine. Cand le termin, vad eu, poate ma dau pe NS. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Chiar n-au raspuns nimic?! Si eu chiar analizam oferta ca sa fac o comanda mai consistenta asa, ca sa nu platesc transportul doar ptr 2-3 produse. Linkul l-am gasit nu mai stiu pe ce alt blog, unde era vorba de niste sapunuri...
    In alta ordine de idei, apropo de perie rotativa si alte smecherii ptr par am descoperit ca pe situl celor de la Remington daca faci un review unui produs intri automat in concursul organizat de Valentine's:
    http://www.remington-style.ro/coafat/ondulatoare_perii/Perie-cu-aer-cald-Remington-CB65-25.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare