Balerini de vanzare

Stiu, sunt varza cu gestionarea timpului :( Mi-l ocup cu tot felul de lucruri mai mult sau mai putin importante si nu mai apuc sa ma dedic blogului. Incerc sa revin in forta saptamana aceasta, iar primul post este un anunt, de fapt. Este prima data cand fac asta, dar sper sa iasa treaba ;)

Nu stiu cat de usor sau dificil va este voua sa va gasiti incaltamintea potrivita, dar mie una mi-e ingrozitor de greu :( Se intampla uneori sa cumpar la disperare si, evident, gresesc! Asa s-a intamplat in cazul balerinilor despre care voi scrie in cele ce urmeaza. Cu o zi inainte de achizitia lor, purtasem o pereche nou-nouta, care imi facuse niste rani atat de cumplite, incat am zis ca ajung acasa desculta. A doua zi am mers la un targ de cadouri si am dat de tipa de la care am luat sandalele colorate de asta-vara. Avea o groaza de modele superbe si nu stiam la ce sa ma opresc mai intai. Cum aveam nevoie urgenta de niste balerini negri, i-am luat pe acestia:

Cand i-am probat, am zis ca sunt ai mei! Ma simteam perfect in ei si eram fericita ca nu ma ating la ranile facute de incaltarile luate cu doua zile inainte. Imediat ce am avut ocazia, i-am purtat si am constat cu tristete ca-mi sunt mari :( Pur si simplu plutesc in ei, iar de purtat cu dres nici nu se pune problema, ca mi-ar sari la primul pas. Asa ca sunt nevoita sa-i vand, in speranta ca-mi voi gasi la fel, dar masura mai mica.

Iata si cateva detalii tehnice:
  • Sunt din piele lacuita neagra;
  • Se pare ca sunt foarte asemanatori cu un model de la Musette;
  • Sunt masura 38;
  • Au fost purtati o singura data;
  • Pret: 165 ron.
Daca sunteti interesate, va rog sa lasati un comentariu si ne intelegem cum facem cu livrarea. Multumesc.

Comentarii

Postări populare