[Award] Happy 101

Da, m-am trezit si eu la spartul targului, dar cum nu-mi place sa raman datoare, vreau sa-i multumesc Shopperitei pentru acest premiu :) Imi place foarte mult blogul ei si-i urmaresc cu interes postarile. Sunt sigura ca si voua va place cum scrie ;)

Reguli:
1. Spune cine ti-a oferit acest premiu.
2. Enumera 10 lucruri care iti plac.
3. Ofera acest premiu altor 10 persoane si atentioneaza-le.

Cele 10 lucruri care imi plac sunt:
  • chestiile handmade: cosmetice, accesorii, dar si orice altceva lucrat de mana si unic, facute de mine sau de altii;
  • sa recitesc cartile copilariei si adolescentei: La Medeleni, Ciresarii, Panza de paianjen, Fiul risipitor, Cartea Mironei etc.;
  • sa ascult muzica la mp3 player;
  • sa citesc beauty bloguri;
  • sa calatoresc: in tara sau in afara, la munte sau la mare, cat mai mult posibil;
  • sa primesc si sa ofer cadouri frumoase si utile;
  • sa iau brunchul cu o prietena in Centrul vechi;
  • sa merg la teatru (desi n-am mai facut-o de cam mult timp) :(
  • sa gatesc orice, mai putin dulciuri, pentru ca nu-mi ies orice-as face :(
  • cainii, in special Golden retrieverii.
Ar trebui sa ofer acest premiu altor 10 bloggari, dar i-a cam trecut vremea :( Asa ca il ofer tuturor celor care posteaza pe un blog cu pasiune si cu sinceritate.


Comentarii

Postări populare