[DIY] Tratament facial la tine acasa

In seara asta m-am rasfatat cu un tratament pe care trebuie sa vi-l impartasesc ;)

Mai intai am facut o baie de aburi cu galbenele. Am stat cam 15 minute. Dupa care m-am spalat cu sapun facial (Decubal) amestecat cu zat de cafea. Apoi mi-am pus o masca din:
  • 1 lingura argila alba, 
  • 1 lingura suc de rosii natural (nu din conserva), 
  • 1 lingura lapte batut. 
Am folosit argila alba cu efect de albire si antirid, cumparata de la Cosmetica verde, la un targ. Intr-un post viitor, o sa va vorbesc de toate argilele cumparate de la ei, pentru ca sunt multe si toate mi-au placut foarte mult.
Reteta aceasta am gasit-o cautand pe net retete de masti cu argila alba, si este recomandata pentru albire si inchiderea porilor. Dupa 30 de minute m-am clatit cu ceaiul de galbenele de la baia de aburi. Apoi m-am dat cu ulei de argan cat pielea era inca uda.

Nu va spun cum arata tenul meu: alb, curat, luminos, iar porii chiar s-au mai micsorat!

Va recomand cu toata increderea un tratament similar, adaptat nevoilor si ingredientelor pe care le aveti la indemana.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare