Drum liber tot inainte!

Saptamana trecuta a fost plina de evenimente, senzatii si emotii. De-aia am luat o pauza de la blog, ca sa ma pot bucura si de ceea ce mi s-a intamplat si de revenirea la blogurile pe care le urmaresc cu drag. 
Cel mai important eveniment a fost obtinerea mult doritului permis de conducere! Dupa 1 sala si 1 traseu esuate, a urmat victoria :) Mereu am regretat ca nu am facut asta la timpul potrivit, adica atunci cand isi ia permisul aproape oricine: la 18 ani. Si daca nu la 18, macar la 20-25 de ani. In fine, renunt la regrete si ma bucur de el la maxim. Acum am si masina mea, deci mi-e mult mai simplu sa exersez si sa capat indemanare si incredere.

Sunt atat de bucuroasa si fericita si incantata, incat imi vine sa conduc non stop, sa ma laud oricui despre asta si... si... :)
De saptamana viitoare ma voi confrunta cu o schimbare radicala in viata mea, pentru care m-am pregatit de ceva timp. Imi doresc sa merite asteptarea si sperantele, sa reusesc si sa merit aceasta sansa. Se vor schimba multe si sper sa mai am timp de blog, pentru ca a devenit un loc in care ma simt foarte bine cu mine si cu voi :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare