[Review] Uleiuri si saruri de baie Kneipp

Nu stiu cum sunteti voi, dar pentru mine, baia in cada este un motiv de rasfat macar o data la 3 zile. Dusurile sunt rapide si singurul scop al lor este igiena. Pe cand o baie in cada echivaleaza cu cateva momente de liniste, reculegere, relaxare, in care simt ca intr-adevar imi ingrijesc mintea si corpul. Iar pentru a simti asta, nimic nu este mai indicat decat un ulei sau o sare de baie frumos parfumate.
Am incercat o multime de marci, plecand de la cele mai ieftine din supermarket si ajungand pana la produse promovate ca fiind bio, naturale. E adevarat, multe nu fac decat sa coloreze si parfumeze apa, fara sa produca efectele enumerate in prospect. Sunt amuzante, poate placute, dar nu si sanatoase.  

Iata de ce prefer uleiurile si sarurile de baie de la Kneipp. Uleiurile sunt esentiale, vegetale si foarte concentrate, nu contin conservanti si nici uleiuri minerale. Gama este foarte variata: valeriana si hamei (pentru reducerea stresului), roinita (pentru relaxare), eucalipt (pentru calmarea sinusurilor), rozmarin (pentru revigorare), ienupar (pentru detensionarea masei musculare), flori salbatice (pentru calmare), lavanda (pentru echilibru), portocale si flori de tei (pentru armonie), molid (pentru energie), flori de migdal (pentru hidratare), ulei din samburi de struguri (cu efect anticelulitic).



Despre sarea de baie si efectele ei s-au scris multe, asa ca nu ma apuc sa vi le insir. Pot sa va spun ca sursa celor de la Kneipp este o apa termala care contine oligo-elemente naturale. Fiind amestecate cu uleiurile esentiale de mai sus, efectele lor sunt aceleasi.

Sarurile si uleiurile de baie Kneipp sunt extrem de concentrate, asa ca o cantitate mica este suficienta. Puse in apa de la inceput vor face si putina spuma, dar nu asta e scopul lor de baza. Am inteles ca in jacuzzi fac multa spuma, insa cum n-am decat o simpla cada, nu pot confirma.


Ce-mi mai place la aceste produse este prezentarea tentanta si practica. Exista mai multe tipuri de seturi cu sticlute de 20 ml de ulei, una putand fi folosita pentru 2-3 bai. Sarurile de baie vin si sub forma de tablete efervescente.

Eu le-am luat din farmaciile HelpNet, din magazinele Beautik (dar nu mai sunt acolo, pentru ca s-au transformat intre timp in "haute parfumerie" - intrebati totusi, s-ar putea sa gasiti cate un produs uitat prin spate, cum mi s-a intamplat mie) si le-am vazut si  in magazinele Plafar (cele care tin de Centrofarm). Un set pleaca de la 25 de ron, in functie de numarul de sticlute.

Mie imi plac foarte mult, vi le recomand!



Comentarii

  1. Aoleu, m-ai facut fericita! M-am indragostit in Olanda de gelurile lor de dus, mi-am luat si pentru aici, dar habar nu aveam ca se gasesc si la noi produse Kneipp. In farmacii sunt doar uleiurile sau gasesti toata gama?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult :) Uleiurile si sarurile le-am vazut doar in HelpNet-uri si magazinele Plafar. Insa gelurile de dus le-am vazut doar in magazinele Plafar. O sa le incerc si eu daca spui ca-s faine. Facem schimb de idei :))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu fac asa, umplu cada cu apa fierbinte arunc o mana de sare de lamarea moarta, vars un litru lapte gras,din cel la pet, pun o cescuta de ulei masline, pun ulei kneipp (in functie de dispozitie)...si cateva petale de flori...amo prietenta patroana de florarie si cand jumuleste trandafirii mi-i da mie....daca nu am pun pliculete de plante, musetel, tei, galbenele....sau florile lor pur si simplu.
    pupici,
    Nico

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Nico, multumesc pentru reteta ta! Suna bine, o voi testa curand ;)
    Pana acum nu am facut amestecuri, un ingredient era suficient. Adica ori ulei, ori sare, niciodata combinate. O idee buna este si henna incolora. Am pus poze cu cateva masti, dar in curand voi scrie si un articol despre fiecare in parte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Al doilea set de uleiuri il gasisem io intr-o farmacie si nu stiam ce sa fac pentru ca nu mai auzisem de brandul asta. In final l-am abandonat dar mi-a ramas gandul la el, arata tare bine sticlutele alea mititele ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacati mai ajung sub ochi nu ezita sa le iei, sunt minunate!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare